دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

وبینار مدرس مرجع آقای بقوسیان که دی 1400 برگزار شد چه نکاتی داشت ؟

آقای ژان بقوسیان در روز چهارشنبه 29 دی 1400 از شبکه آپارات وبیناری بسیار خوب  و مفیدی برگزار کردند که من را تشویق کرد برای اینکه در کارم یک مدرس مرجع باشم .

نکات این وبینار را خلاصه برداری کردم هم برای خود و هم برای علاقه مندانی که تصمیم دارند از آن استفاده کنند .

یک مدرس دنبال چی هست ؟

اعتبار و معروفیت

درآمد پایدار و عالی

حس رضایت بالا

بزرگترین چالش مدرس ها چیست ؟

اینکه مدرس های با دانش کمتر موفق ترند .

یک دیدگاه اشتباه این است که تخصص بالا برای موفقیت کافی نیست . برای موفقیت باید با صنعت آموزش به خوبی آشنا شوید . مشکل این است که ما با صنعت آموزش آشنا نیستیم .

یک پیترا فروش برای کار خود با مواد پیتزا مثل گوجه ، خمیر ، و اینکه چه کار کند تا مواد غذایی منقضی نشود و بفروش برسد آشناست و یا بر عکس آن اینکه مواد اولیه اش تمام شود و نتونه بفروشه . بنابراین باید بازاریابی بلد باشه .

چگونه مسیر ژان عوض شد ؟

مهندسی معکوس کنید . معروف ترین مدرس های جهان مثل دارن هاردی .

شناسایی الگوها

حتی اگ سودی هم نمی کنید خودتان را به دیگران معرفی کنید .

کشف مهم : در هر صنعتی که هستید ، الگوها را پیدا کنید و با رعایت آنها تقریبا همیشه به همان نتایج می رسید .

فرمول 90/9/1 معنای این فرمول این است که 90 درصد افرادی که هیچ یادگیری در طول سال نداشته اند از الگوهای افراد موفق استفاده نکرده اند .

9 درصد هم تسلط بر صنعت داشته اند . از یک پیتزا فروش بپرسید که کتاب  پیتزا دومینو را خوانده است یا نه  ؟

1 درصد افراد با مطالعه چیزی اضافه می کنند به صنعت . باید مطالب خوبی را به صنعت اضافه کنید .

خودتان را از عمومی به تخصص برسانید .

کسی که فتوشاپ درس می دهد فقط روی قسمت روتوش درس می دهد و چیز دیگری را درس نمی دهد .

هدف هر مدرس باید این باشد که در کوتاه ترین زمان به مرجع برسد .

چه کارهایی را باید انجام بدهید تا مدرس مرجع شوید :

1- تصمیم قاطع

یادگیری : هر روز را به یادگیری اختصاص دهید . حتی اگر از تاکسی استفاده می کنید می توانید به آموزش صوتی گوش دهید .

تولید محتوا انجام دهید .

رشد کسب و کار

2- طراحی زنجیره

کاملا رایگان

رایگان تهاتری - محصولی را 100 درصد رایگان ندهیم بلکه شماره تلفن و ایمیل بگیریم .

ارزان بدون سود

گران - برند

3- محتوای رایگان بسیار زیاد درست کنید .

گروه های یادگیرنده چهار دسته هستند : خواننده ، شنونده  ، بیننده ، تعاملی

4- ساخت محصولات برند

محصول کاملی را طراحی کنید که وقتی کسی از محصول استفاده کرد بگوید من چنین محصول کاملی ندیده بودم .

5- بازاریابی تهاجمی

هر رسانه ای را پوشش بدهید .

مطالب خود را در اینستاگرام مقاله کنید و در سایت قرار بدهید .

5000 در می آورید 100 هزار تومان صرف تبلیغات کنید .

6- داشتن استراتژی

چاپ کتاب

برگزاری همایش گران

آزمون ورودی

فروش با ضرر

همایش آن لاین

7- افزایش اثر گزاری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد