دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

ارتباط وایرلس های اینترنت با خودرو ها

همانطور که موقع خرید خودرو مدل و سال تولید خودرو برای شما اهمیت دارد و با توجه به آن به کیفیت و کارکرد ماشین پی می برد برای وایرلس ها هم مدل و سال ساخت مصداق دارد .مثلا پراید مدل 1381 کاربراتوری می باشد و نمی توان سیستم انژکتور را برای آن تعریف کرد و از طریق کاربراتوری بودن موتور متوجه میشوید که موتور قدیمی است و حالا این را به دستگاه دیگری مثل وایرلس انطباق دهید .

 

ادامه مطلب ...

تجربه نصب و راه اندازی اینترنت adsl از مخابرات

چگونه برای نصب اینترنت باید اقدام کنیم ؟

برای  راه اندازی اینترنت به مرکز مخابرات غیاث آباد رفتم و پس از تکمیل فرم مربوطه ، کارمند گفت گه تا سه روز آینده وصل می شود .

  ادامه مطلب ...

راهنمایی و تجربه من در نصب لوستر و مهتابی led دی 1397

راهنمای نصب لوستر :

برای نصب لوستر یاد گرفتم که باید اول در سقف زنجیر یا قلاب از قبل نصب شده باشد و در صورتی که نصب نشده باشد باید ابتدا زنجیر را نصب کرد . اتاق ما زنجیر داشت اما آشپزخانه زنجیر نداشت و اوستا با دریل مته 7 سوراخ زد و بعد روپلاک گذاشت و در داخل آن یک عدد قلاب نصب کرد . پیچ رو پلاک هم محکم میشه و هم از جاش به راحتی در نمیاد . همچنین اوستا از یک حلقه فازی به شکل S  هم استفاده کرد که یک طرف به زنجیر وصل می شد و طرف دیگر به لوستر .

بعد نوبت وصل کردن کابل های برق هست . در لوستر ما یک رشته سیم تنها اومده بود با یک رشته رسیم دوتایی چشبیده به هم . رشته سیم تنها نول بود و به نول باید وصل بشه و رشته سیم به هم چسبیده فاز هست که باید از هم جدا بشه و به هر یک از دو فاز ها وصل بشه تا بشه از قابلیت دو پل بودن کلید استفاده کرد .لوستر 10 تا لامپ داشت و پل اول 5 تا لامپ روشن می کنه و پل دوم 5 تای دیگر را .

راهنمای نصب مهتابی LED  :

مهتابی که من خریده بودم در پشت آن دو عدد  ورقه فلزی داشت که وسط آن سوراخ بود و باید با پیچ روپلاک به دیوار وصل میشد . بعد مهتابی را با فشار روی ورقه فلزی نصب می کنیم تا بچسبه به دیوار . در کارتن پیچ نداشت و ما یک پیچ مناسب بستیم . مهتابی زیاد سنگین نیست اما باید با پیچ به دیوار وصل بشه . نور خوبی داره . من دو تا 36 وات خریدم برای پذیرایی که روشنایی قابل قبولی داره .

راهنمای نصب چراغ انباری :

انباری ما کلید برق و چراغ  نداشت اما جاش بود . کافی بود تا کلید تو کار با سرپیچ با حباب مربوطه را بخرم . اوستا باید برق انباری را قطع می کرد تا سیم برق را به کلید وصل کنه . خلاصه بعد از مدتی که سر و کله زد و به جعبه فیوز رفت دید که کابلی که برای انباری اومده وصل نیست و وقتی به برق وصل می کنیم برق توش نمیاد و اوستا گفت ممکنه قطعی داشته باشه . برای همین از کابل دیگری که از انباری ما گذشته بود برق گرفت و انباری ما برق دار شد .

اوستا گفت کابل کشی اصولی صورت نگرفته برای انباری و نباید کابل انباری دیگر از انباری ما رد بشه و همین طور از انباری دیگه کابل های دیگری .