دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

چرا خرید اینترنتی ؟چرا تبلیغات اینترنتی؟

چرا خرید اینترنتی بلیط ؟ چرا تبلیغ اینترنتی ؟ چرا تبلیغات ؟ چرا اینترنت ؟ مزیت خریداینترنتی چیست ؟ دلایل خرید اینترنتی چیست ؟ فواید خرید اینترنتی چیست ؟

تبلیغات ایده آل تبلیغاتی است که از بالاترین امکان دسترسی به مشتریان بالقوه ، همراه با یک امکان پذیری بالا برای گرفتن بازخورد و البته با هزینه پایین برخوردار باشد . (اسپترپ1991)

بر خلاف خرید سنتی که در آن مصرف کننده می بایست جهت یافتن اطلاعات تکمیلی از کالا یا خدمت تبلیغی به وسایل ارتباطی دیگری چون تلفن و یا حضور فیزیکی در بازار متوسل می شد ، رسانه جدید و تبلیغ آنی بوسیله اینترنت این امکان را فراهم می نماید ، راه دست یابی به این اطلاعات را بطور باورنکردنی کوتاه گردد . در این خصوص کافی است کاربر به وب سایت مراجعه نماید و اطلاعات تکمیلی در اختیار او قرار گیرد . برای مثال می توان از وضعیت زمان و روزهای سانس های استخر ، قیمت بلیط و تخفیفات  از طریق اینترنت مطلع شد و تصمیم گرفت که کدامیک را انتخاب کرد . همین طور سانس های برگزاری فیلم در سینما به همراه نام و مشخصات فیلم و بازیگران را از اینترنت مشاهده کرد و بعد تصمیم گرفت که به کدام سینما رفت .

صرفه جویی در وقت و هزینه ، سرعت خرید ، سادگی در خرید ، خرید به صورت 24 ساعته ، برخورداری از تخفیفات اینترنتی ، صدور بلیط با مشخصات خود مصرف کننده در کسری از زمان  ، تنها بخشی از مزایای خرید بلیط از طریق اینترنت می باشد .

انجام قرعه کشی ، بهره مندی از تخفیفات گروهی ، ارسال نسخه الکترونیکی بلیط به آدرس پست الکترونیکی ، ارسال پیامک به نشانه تایید خرید بلیط اینترنتی و داشتن اعتبار بلیط به اندازه حداقل یک ماه  از موارد دیگر مزایای خرید بلیط از طریق اینترنت می باشد . در یک کلام در خرید اینترنتی ، خود مشتری مدیر خرید و انتخاب  خود می باشد و مدیر مشتری است.

در صورتی که مشتری در تصمیم خرید بلیط اینکه مثلا به کدام استخر یا سینما برود تردید داشته باشد  ،  خود مشتری می تواند به صورت تعاملی از طریق شبکه های اجتماعی مثل آپارات و کلوپ ، از نظر سایر استفاده کنندگان محصول مطلع شود و انتخاب خود را مدیریت نماید  تا یک انتخاب خوب و ایده آل داشته باشد .


استفاده از فناوری وای فای در خودروهای شرکت فورد


خانه مدرن - هوشمند سازی در خانه-


مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت خودروسازی نیسان


معرفی شرکت های تجاری معروف دنیا



معرفی نمایشگاه فناوری اطلاعات در سراسر دنیا


خرید اینترنتی بلیط استخر پیام قزوین

فهرست استخرهای شهر قزوین

برای اطلاع از نام و نشانی استخرهای قزوین  در تابستان 1396 بر روی تصویر زیر کلیک نمایید .


ورزش شنا یکی از محبوب ترین ورزش ها در بین جوانان و اقشار مختلف مردم است . اهمیت این ورزش به دلیل آن است که ، شخصی که شنا می کند ، نه تنها احساس راحتی و نشاط می کند ، بلکه در اثر شنا کردن قابلیت های جسمانی خود را از قبیل استقامت ، دستگاه گردش خون و تنفس ، قدرت  و سرعت و انعطاف پذیری مفاصل شانه و مچ پا را افزایش می دهد . ورزش شنا ورزشی است که از نوزادی تا سن کهنسالی می توان آن را انجام داد و به طور کلی ورزشی است هیجان و اضطراب را کاهش داده ، عظلات را محکم و قوی کرده و بدن را نرم  و انعطاف پذیر می سازد .

پیامبر در این زمینه دو حدیث دارند :

1-     به فرزندان خود شنا کردن ، سوارکاری و تیراندازی بیاموزید .

2-     بهترین سرگرمی مومن شنا کردن است .



استفاده از فناوری وای فای در خودروهای شرکت فورد


خانه مدرن - هوشمند سازی در خانه-


مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت خودروسازی نیسان


معرفی شرکت های تجاری معروف دنیا



معرفی نمایشگاه فناوری اطلاعات در سراسر دنیا


خرید اینترنتی بلیط استخر پیام قزوین

 

فهرست  مشخصات ، ابعاد  ،آدرس و قیمت بلیط و نحوه تخفیفات  استخرهای قزوین  را می توانید از لینک زیر دانلود نمایید  : 


 


اینجا را کلیک نمایید...


راهنمای خرید بلیط اینترنتی از سایت

چگونه از سایت بلیط بخرم ؟

خرید بلیط از سایت آی تی ساپورتر بسیار ساده بوده و نیاز به عضویت و اشتراک  نداشته و شامل سه مرحله می باشد .

مرحله اول : ورود به سایت 30 ثانیه

 به دو صورت می توان وارد سایت شد : یکی از طریق موتورجستجوی گوگل و دیگری مراجعه مستقیم به آدرس سایت www.itsupporter.ir . به سایت ای تی ساپورتر یا دنیای تجارت الکترونیک  وارد می شوید (شکل شماره 1) . بهتر است با آی تی ساپورتر وارد شوید . در قسمت خرید اینترنتی ،  بر روی لینک مربوط به خرید اینترنتی کلیک می کنید و از آنجا از میان  بسته های تخفیفی بلیط استخر ، تخفیف موردنظر  را انتخاب می کنید  . (شکل شماره 2)

شکل شماره 1 -ورود به سایت استخر پیام قزوین از طریق گوگل

 

                                               

شکل شماره 2 - لینک پرداخت اینترنتی سایت

 

 

مرحله دوم : تکمیل اطلاعات 60 ثانیه

در این مرحله ، نام و نام خانوادگی ، شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل خود را تکمیل می کنید . (شکل شماره 3) چنانچه  شماره موبایل  خود را وارد کنید ، یک پیامک کوتاه که شامل  شماره رسید پرداخت می باشد به موبایل شما ارسال خواهد شد .  همین طور چنانچه آدرس ایمیل خود را وارد کرده باشید ، پس از انجام مراحل پرداخت بلیط اینترنتی ، شماره رسید پرداخت  به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد .

                                    


شکل شماره 3 - تکمیل اطلاعات پرداخت کننده

مرحله سوم : پرداخت وجه

 

در این مرحله با انتخاب بانک موردنظر (شکل شماره 4) ، به صفحه پرداخت (شکل شماره 5) هدایت خواهید شد و در این صفحه ، با وارد کردن شماره کارت و رمز دوم کارت خود ، عملیات پرداخت به اتمام رسیده و یک شماره رسید دریافت خواهید کرد . از این صفحه پرینت بگیرید و آن را در زمان مراجعه به استخر ، تحویل استخر نمایید .

            

شکل شماره 4 -انتخاب بانک صادر کننده کارت بانک

 


شکل شماره 5 - ورود مشخصات کارت بانک و رمز اینترنتی

 

رسید پرداخت اینترنتی

پس از پرداخت اینترنتی ، سایت به پرداخت کننده ،  شماره رسید تایید پرداخت وجه  را نمایش خواهد داد که می بایست از  این رسید پرینت تهیه کرده  و به استخر تحویل داده شود این رسید به آدرس ایمیل مشتری نیز ارسال خواهد شد .


شکل 6 – رسید تایید واریز وجه




آی تی ساپورتر چیست و چگونه کار می کند ؟

آی تی ساپورتر چیست و چگونه کار می کند ؟


آی تی ساپورتر یک وب سایت تجارت الکترونیک است که با کسب و کارهای درجه اول در سطح شهر قزوین  مذاکره نموده و چنانچه پیشنهادهای جالب و خوبی و همراه با تخفیف داشتند  ، آنها را در سایت برای فروش می گذارد . در حال حاضر این امکان تنها برای استخر پیام قزوین مهیا شده است ، به عبارتی دیگر استخر پیام نخستن استخری است در قزوین که با این شیوه به فروش بلیط می پردازد. همچنین برخلاف تعدادی از سایت های تجارت الکترونیک که کل مبلغ بلیط را یکجا از مشتری در سایت دریافت می دارند ، آی تی ساپورتر در دومرحله از مشتری پول دریافت می نماید : یک مرحله در سایت  و مرحله دیگر در زمان حضور مشتری در استخر.

بازدیدکنندگان با مشاهده این پیشنهادات و تماس با آنها از اعتبار این پیشنهادات مطلع شده و از سایت خرید می نمایند .

همچنین وب سایت این امکان را به بازدیدکنندگان می دهد که به طور 24 ساعته بتوانند از سایت خریداری کنند و از برنامه ها و تخفیفات مطلع شده و از نظرات سایر بازدیدکنندگان مطلع شده و نظرات خود را نیز اعلام نمایند .

استفاده از این پیشنهادات دارای مراحلی همچون : ورود به سایت ، تکمیل اطلاعات و پرداخت وجه می باشد .

مرحله اول : ورود به سایت

در این مرحله بازدیدکنندگان با مراجعه به سایت آی تی ساپورتر ، که می توانند یا  به طور مستقیم و یا از طریق موتور جستجوی گوگل وارد سایت شوند ، با مشاهده زمان و مکان و اطلاعات مربوط به استخر ها ، از برنامه و سانس ها مطلع شوند و برنامه و بودجه  خود را متناسب با آن تنظیم کنند .

مرحله دوم : تکمیل اطلاعات

در این مرحله چنانچه  بازدیدکنندگان با دقت برنامه ها و سانس ها را ملاحظه کردند و  خواستند بلیط موردنظر خود را  تهیه نمایند ، با تکمیل مشخصات نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل می توانند بلیط خریداری نمایند .

مرحله سوم : پرداخت وجه

در این مرحله بازدیدکنندگان ، بایستی وجه را از طریق اینترنت با داشتن اطلاعات کارت و رمز اینترنتی وارد نمایند تا رسید دریافت نمایند. این رسید علاوه بر زمان اتمام پرداخت در صفحه نمایش کامپیوتر ، به شماره موبایل و آدرس ایمیل شما ارسال می گردد . لذا مشتریان بایستی از آن پرینت تهیه کرده و به استخر تحویل نمایند .

توجه :

در آینده ای نه چندان دور ،  برای رفاه حال مشتریان و حذف کاغذ بازی ،گرفتن پرینت برداشته شده و مشتریان با همراه داشتن شماره رسید می توانند بدون گرفتن پرینت از رسید پرداخت ، به استخر مراجعه نمایند .


قابل توجه مدیران استخر در قزوین :

چنانچه مدیران استخر تمایل دارند که بعضی از سانس های استخر را که در آن سانس ها مشتری و متقاضی کمتری دارند ، بلیط را به قیمت پایین تر بفروشند می توانند با سایت مطرح نمایند .


فهرست مشخصات استخرهای قزوین


فهرست  مشخصات ، ابعاد  ،آدرس و قیمت بلیط و نحوه تخفیفات  استخرهای قزوین  را می توانید از لینک زیر دانلود نمایید  : 


 

اینجا را کلیک نمایید...



برای دانلود فهرست و قیمت خدمات فنی و مهندسی آی تی ساپورتر لطفا اینجا را کلیک نمایید ....

استفاده از فناوری وای فای در خودروهای شرکت فورد


خانه مدرن - هوشمند سازی در خانه


مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت خودروسازی نیسان


معرفی شرکت های تجاری معروف دنیا



معرفی نمایشگاه فناوری اطلاعات در سراسر دنیا



چگونه پروپوزال را به تایید استاد برسانیم ؟

نکات مهم در نوشتن و تدوین پایان نامه ها برای دانشجویان دانشگاه آزاد

نمایشگاه های کامپیوتر ، فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک  

شرکت های تجاری و مشهور تجاری جهان در فناوری اطلاعات کدامند ؟

نکات کاربردی در استفاده از ویدئوپروژکتور با کامپیوتر دارای ویندوز 8

علت قطع و وصل شدن تصویر ویدئوپروژکتور

مهمترین علت های اجرا نشدن سی دی یا دی وی دی

الزامی یا غیر الزامی بودن انتخاب استاد مشاور برای کارشناسی ارشد

راهنمایی های کاربردی در استفاده از ویدئوپروژکتور

مفهوم هد هانتر یا شکارچی استعداد در بازاریابی

مسابقات روبات و مسابقات جهانی ربات در هلند

نمایشگاه های فناوری اطلاعات در گوشه و کنار دنیا


نحوه روشن کردن وایرلس در لپ تاپ ها و تبلت ها

راه های بدست آوردن آرامش برای افرادی که می خواهند در امتحان موفق باشند