دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

خدمات کامپیوتری پی دی اف سبز قزوین

خدمات کامپیوتری پی دی اف سبز قزوین راه اندازی شد :

چگونه تلگرام را روی لپ تاپ خود نصب کنم ؟

چگونه درایور وایرلس لپتاپ را نصب کنم ؟

چطور ویندوز کامپیوترم را عوض کنم ؟

چگونه از یک ویدیوی آموزش یا فیلم سینمایی در حال پخش ، ضبط کنم بدون اینکه امکان دانلود وجود داشته باشه ؟

معرفی خدمات :

1- تعمیرات کامپیوترهای شخصی و خانگی (شامل خرابی ویندوز ، روشن نشدن کامپیوتر ، تصویر ندادن مونیتور ) بازگرداندن اطلاعات کامپیوتر - نصب پرینتر و مشکلات پرینتر های اچ پی - نصب نرم افزار اتوکد روی لپ تاپ و کامپیوتر

2-آموزش کوتاه و رفع اشکال در استفاده از نرم افزار های آفیس و ویندوز- دستگاه ها مثل ویدئو پروژکتور و پرده نمایش -

3-شبکه کردن کامپیوتر در مدرسه ، اداره ، منزل و آپارتمان - رمز دارکردن وای فای - تغییر رمز وای فای - بالابردن امنیت رمز وای فای - نصب نت ساپورت به صورت استفاده بی سیم در مدرسه و مکان های آموزشی - انتقال فایل های لپ تاپ به کامپیوتر منزل و بلعکس در صورتی که فلش با حجم بالا نداشته باشید و یا هارد قابل حمل نداشته باشید .

خدمات جلوگیری از استفاده غیر مجاز اینترنت خانه و مغازه

4-خدمات موبایل و تبلت مثل انتقال و کپی فایل و عکس از گوشی به کامپیوتر . فلش مموری برای گرفتن پرینت و یا خالی کردن حافظه گوشی . نصب اینستاگرام و تلگرام بر روی گوشی های اندرویدی . دقت کنید فلش کردن از کارهای بنده نمی باشد .

نحوه انجام کار :

شما مشتری گرامی که در شهر قزوین هستید ، از طریق تماس تلفنی و یا تکمیل کردن فرم مربوطه در سایت اقدام به دریافت خدمات و راهنمایی مورد نظر می گردید . در صورت لازم من راهنمایی های لازم را به شما تلفنی در حد چند دقیقه  ارائه می دهم و یا برای شما راهنمایی هایی را ایمیل می کنم . در صورتی که راهنمایی کافی نبود بایستی کامپیوتر خود را به مغازه بیاورید و رسید بگیرید .به دلیل مخاطبان زیاد و پیچیدگی کار تلگرام پیام ندهید و فقط تصویر مشکل کامپیوتر خود را برای من ارسال نمایید . رسیدگی به مشکل دستگاه شما نیاز به وقت و زمان دارد . از این رو از شکیبایی شما سپاسگذارم .

هزینه ها و دستمزدها :

هزینه ها و دستمزدها طبق تعرفه انجمن ها بوده و در مغازه نصب شده است . برای مثال هزینه نصب ویندوز روی لپ تاپ تقریبا  35000 هزار تومان می باشد . همچنین برای بررسی نظر کارشناسی در خصوص پیدا کردن راه حل برای مشکل یا ایده دادن هزینه ایاب و ذهاب از مشتری یا فرد تماس گیرنده دریافت می گردد و  پس از حضور و برآورد ایراد و قیمت و تعمیرات چنانچه مشتری تمایل به ادامه تعمیرات نشد فقط هزینه ایاب و ذهاب دریافت می شود . 

تلفن مغازه :

تلفن همراه :

در صورت عدم پاسخگویی ، با شما تماس گرفته خواهد شد . همچنین می توانید به بنده ایمیل بزنید و سوال خود را به صورت کوتاه تایپ کنید .kamal.spprt@gmail.com




به استحضار کلیه دانشجویان تحصیل در  دانشگاه آزاد اسلامی ، پیام نور ، غیر انتفاعی در  قزوین می رساند ، خدمات کامپیوتری نوآوران قزوین خدمات کامپیوتری و فناوری اطلاعات با تخفیف ارایه می نماید .

راهنمایی در نصب اتوکد 2017 بر روی ویندوز 7


چگونه از تلویزیون  ال  سی دی در اداره و مدرسه به نحو بهتری استفاده کنیم ؟

از تلویزیون ال سی دی برای نمایش برنامه های تلویزیون استفاده می کنیم اما با کمی نوآوری و هزینه مقرون به صرفه می توانیم استفاده بهتری کنیم و علاوه بر مشاهده تلویزیون ، برنامه ها و تبلیغات کسب و کار خود را بر روی تلویزیون به صورت شبکه با کامپیوتر ارسال کنیم.همچنین به جای اینکه تلویزیون در گوشه ای خاموش و بدون استفاده نصب شده می توان استفاده به مراتب بهتر و مفیدتر از آن داشته باشیم . در شکل زیر که یک کامپیوتر که کامپیوتر ادمین یا مدیر هست به راحتی می تواند تلویزیون ها را مدیریت کرده و مطالب ، عکس  و فیلم را از تلویزیون در سایر قسمت ها پخش نماید . این کار توسط شبکه و با نرم افزار نت ساپورت صورت می گیرد .

برای پیاده سازی این کار بایستی ، اولاً نرم افزار نت ساپورت بر روی هر دو کامپیوتر نصب شود و دوما با تلویزیون از طریق شبکه LAN ارتباط برقرار باشد . معمولا این کار توسط کارشناسان فناوری اطلاعات و کامپیوتر اجرا می شود و بعد از نصب و راه اندازی به روابط عمومی واگذار می گردد .

علاوه بر نرم افزار و تلویزیون به کامپیوتر نیاز دارید که به تلویزیون وصل کنید . مشاهده تصویر کامپیوتر

مشاهده تصویر کامپیوتر برای نت ساپورت

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره تلفن و یا ایمیل با ما در ارتباط  باشید .


وقتی که هارد دیسک دوم  به کامپیوتری اضافه می کنید به این نکات توجه کنید - دی 1396:

حتما شماره گذاری کنید . مثل : disc 1 , disc 2  . بعد در ویندوز مشخص کنید که دیسک اول و دیسک دوم کدام است . این کار  مزایای زیادی دارد و موجب می شود که بدانید فایل هاتون را در کدام دیسک ذخیره می کنید و همچنین موقع نصب ویندوز هارد را اشتباهی فرمت نکنید .

همچنین می توانید در ویندوز بر روی درایوها اسم گذاری کنید.مثلا اسم درایو سیستم عامل را windows  بگذارید .یا درایو عکس ها را photo  بگذارید .