دنیای تجارت الکترونیک

کاهش دما و سرد شدن هوا

حضور در کلاس عربی - جلسه دوم

بنزین زدم و نان خریدم .

امروز یاد گرفتم که در موقع زدن بنزین ، اگر بنزین سرریز شد از باک به دلیل شیربرقی بنزین یا کینستر می تواند باشد که در داخل موتور کنار باطری قرار دارد .

پنج شنبه 2 دی 1400

تعمیر هارد دیسک کامپیوتر - اس اس دی - باز کردن تمامی پیچ ها و خلاص کردن هد هارد

مشکل این بود که هارد صدا می داد .

مینی پی سی امیر را باز کردم و هارد را به کامپیوتر خودم وصل کردم و اطلاعات را بر داشتم .

شام منزل علی آقا بودیم . پرده پیچ میل کردیم . همسرم دل درد داشت و نخورد .

به دلیل هوای سرد و بارش برف ، ماشین را در پیلوت پدرم گزاشتم .برگشت از منزل علی آقا با اسنپ اومدیم .

جمعه 3دی 1400

هوا سرد بود . دیشب باران باریده بود و زمین ها خیس بود .

ناهار منزل پدرم رفتم و کوکو سیب زمینی میل کردیم . همسرم در منزل استراحت کرد .

شنبه 4 دی 1400

عکس دندان را گرفتم .یک ساعتی طول کشید .

تعویض روغنی رفتم و روغن ، فیلتر روغن ، فیلتر هوا ، فیلتر کابین را تعویض کردم .

روغن ایرانول با جعبه فلزی سبز رنگ ریختم که برای 8000 کیلومتر بود .

280 پرداخت کردم .

ناهار را میل کردیم و بعد از استراحت رفتم فروشگاه اتکا شکلات شیرین عسل به قیمت خوب با مایع لباسشوی با قیمت قدیم خریدم .

هوا سرد بود .

آخر شب هم فیلم سینمایی مرد خوب را از تلویزیون تماشا کردم .

یک شنبه 5 دی 1400

آمپول ویتامین دی را زدم .

از داروخانه پماد لب خریدم که لب هایم خشک می شد . قیمت 47000 تومان . LIp BALM. کیفیت خوبی داشت بعد از یک روز استفاده .

فهیمه خانم تماس گرفت بریم شام منزلشون اما گفتیم کار داریم و نرفتیم .

دوشنبه 6 دی 1400

تعویض یوروستومی پدرم در ساعت 19:30

تحویل کابل مونیتور و کانورتور اچ دی ام آی به وی جی آ به امیر-

کانورتور اچ دی ام آ به وی جی ای بیشتر برای ایکس باکس ها ی بازی استفاده می شود . ایکس باکس ها پورت VGA  ندارند و HDMI  دارند برای این منظور جهت وصل کردن ایکس باکس به مونیتور باید از این کانورتور استفاده کرد .

تعویض لامپ پلاک 405

سه شنبه 7 دی 1400

شام منزلعلی آقا و جوجه کباب تابه ای میل کردیم .

چهارشنبه 8 دی 1400

آرایشگاه محمد رفتم .

تماشای آموزش کار با گوگل میت در آپارات

شنبه 11 دی 1400

محل کارم رفتم برای جلسه دفاع .

خرید از فروشگاه بابایی و بازار میوه فروشی ها

منزل پدرم  رفتم .

یکشنبه 12 دی 1400

صبح باران بود و ماشین را خیس کرده بود اما هوا زیاد سرد نبود .

با مطالعه در اینترنت اینشات را مشغول یادگیری هستم .

تماشای بچه مهندس 4

دوشنبه 13 دی 1400

خرید دل و قلوه و جگر از قصابی . ساعت 10 - کیلویی 180 هزار بود . سوپر گوشت مهدیه 02833682620

برای خرید گوشت تازه و جگر باید صبح روزهای شنبه و دوشنبه و چهارشنبه حوالیی ساعت 10 صبح مراجعه کنید . روزهای فرد کشتارگاه ذبح را انجام می دهد و روز بعد اقدام به توزیع می کند .

خرید تخم مرغ آبیک 45000

ناهار جگر گوسفندی را درست کردم . نصف بسته برای ظهر کافی بود . خیلی غذای مقوی و خوشمزه ای است . بعد از ناهار خوابیدم و حسابی در بدنم احساس گرما می کردم . واقعا طبع جگر گوسفندی گرم است و در زمستان به آدم نشاط می دهد . خدا را شکر که این نعمت را برای ما قرار دادی و خدا را شکر که می توانم آن را تهیه کنم و میل کنم .

سه شنبه 14 دی 1400

چهارشنبه 15  دی 1400

ماشین را کارواش رضا بردم . 25 کارواش و 5 انعام .

تعویض یوروستومی پدرم .

شام منزل پدرم بودیم و کباب تابه ای میل کردیم .

هوا سرد بود و دمای پکیج منزل پدرم را 60 گزاشتم .

همسرم را دکتر تامین اجتماعی بردم و سرم زد . ساعت 1:30 بامداد رسیدیم منزل .

پنج شنبه 16 دی 1400

مغازه حاج محمد رفتیم و برنج خریدم کیلویی 62000

هوا سرد بود و سوز داشت و نشد کمک علی آقا کنم در پختن پرده پیچ در هوای باز .

شام منزل علی آقا بودیم و پرده پیچ میل کردیم با حضور حاج ابوالفضل و حسن آقا و مسعودآقا و محمود آقا

سیخ ها زیاد بود و برای همین تا درست بشه ساعت 23:30 شد و وقتی هم میل کردیم سرد شده بود و من یک سیخ بیشتر نخوردم .

جمعه 17  دی 1400

هوا سرد بود اما آفتاب دارد .

خرید شکلات از اتکا و کره و نوشابه از کوروش

شنبه  18 دی 1400

آغاز امتحانات در وادانا .

در آپارات به مطالعه تعمیرات لپ تاپ پرداختم و مطالعه کتاب هنر خوب زندگی کردن .

آب رادیاتور 405 را چک کردم . خوب بود و نیازی به آب نداشت .

خرید نان برکت . عصر ها ساعت 16:30 شروع به پخت می کنند .

خرید پالتو زمستانی برای همسرم . 550 از ژیوا.

یکشنبه 19 دی 1400

همسرم امتحان دانشگاه داشت .

تزریق آمپول ویتامین دی -

دوشنبه 20 دی 1400

تعمیر فن کیس با روغن زدن به فن - فن صدا می داد برای همین سرویس کردم

یکی از کامپیوتر ها تصویر نمی داد که کارت گرافیک خراب بود و تعویض کردم . خازن کارت باد کرده بود .

دریافت کیس از آقای توفیقی برای تعمیر -

سه شنبه 21 دی 1400

زیارت عاشورا خواندم و صبحانه عدس میل کردیم .

با سی دی هایرن بوت ، گزینه mini xp  هارد کامپیوتر آقای توفیقی را بالا آوردم . اطلاعات را برداشتم . هارد خراب بود و نمی شد ویندوز را نصب کرد . هارد سامسونگ بود و صدای تق می داد .

میهمان همسرم بودیم  در جوجه بروستد . جوجه هر پرسی 57000 بود .

چهار شنبه 22 دی 1400

برگزاری سمینار با تلویزیون هوشمند و کامپیوتری که به اینترنت وصل بود و صفحه کلید و ماوس بی سیم داشت و بسیار با کیفیت و راضی کننده بود .

کلاس عربی ساعت را خوندیم .

عضو تعاونی مصرف شدیم .

با ابوالفضل در خصوص ایکس باکس 360 مذاکره کردم و گفت که بین 2.5 تا 3 میلیون میشه خرید . اگر جیتک شده باشه یا قفل شکسته شده باشه میشه بازی در هاردش ریخت و بازی کرد . اصولا  ایکس باکس  و دسته بازی ایکس بازی کیفیت بالایی داره و به زودی خراب نمیشه .

شام منزل علی آقا بودیم و کله پاچه میل کردیم .

پنج شنبه 23 دی 1400

چند روز پیش آقای ملکی پرینتری خریده بود که برای نصب آن به لپ تابش که ویندوز 10 داشت  مراجعه کردم . وقتی کابل  یو اس بی  را به لپ تاپ می زدیم ، صدای قطع و وصل شدن کابل به صورت مدام وجود داشت و در سیستم عامل ویندوز چیزی شناسایی نمی شد یا اسم پرینتر ظاهر نمی شد و مجبور شدم کابل را عوض کنم تا شاید از کابل باشد . ولی بی نتیجه بود . گفتم شاید از پرینتر باشد و پرینتر را به کامپیوتر خودم وصل کردم و بدون داشتن اون صدا با سی دی داخل کارتن پرینتر ، پرینتر نصب شد . برای همین گفتم پیش فروشنده برود تا برایش نصب کند . فروشنده هم برایش نصب کرد و درست شد .

چند روز بعد وب کمی داشتم که می خواستم به کامپیوتر وصل کنم و استفاده کنم و دوباره همان صدا را این بار روی کامپیوتر شنیدم . چیزی که به فکرم رسید این بود که باید درایور مادربورد کامپیوترم را به طور کامل نصب کنم و خوشبختانه مشکل حل شد . نتیجه ای که گرفتم این بود که حتماً باید درایورهای لپ تاپ و کامپیوتر نصب باشد تا وقتی دستگاه جدیدی را به کامپیوتر وصل می کنیم قابل شناسایی و دیتکت باشد . در غیر این صورت هیچ تغییر قابل مشاهده ای نخواهیم داشت و دستگاه کار نمی کند .

واریز پول دندانپزشکی یک میلیون .

شام منزل علی آقا بودیم و ماهی پلو میل کردیم.

جمعه 24 دی 1400

حجت عمو منزل پدرم بود و با ایشان ملاقات کردم .

سالگرد عزیز جان بود و با ناهید خانم و منصوره خاله سر مزار رفتیم .

از داخل موتور ماشین صدای جیر جیر شنیدم که بعضی وقتها قطع می شد و دوباره وصل می شد . به نظرم از بلبرینگ دینام باشه .

بارش شدید باران و آب گرفتگی خیابان ها

فروشگاه هایپر رفتم . کاپشن ها تعدادش کم بود و نتونستم برای پدرم انتخاب کنم .

تماشای بچه مهندس

شنبه  25 دی 1400

سر کار رفتم.

500 به حساب محبوبه واریز شد .

شام منزل پدرم بودیم و مرغ پلو میل کردیم .

تعویض یوروستومی پدرم .

هوا سرد بود .

یکشنبه  26 دی 1400

خرید میوه از بازار - خیار - گوجه - سیب - پرتقال - فروشگاه بابایی

شام منزل حاج ابوالفضل با محمودآقا و علی آقا و سرو بلدرچین

دو شنبه  27 دی 1400

اولین تجربه کاری برای نصب پرینتر 2035 و 1640 سامسونگ خوب نبود . به این خاطر که کامپیوتر ویندوز 10 فارسی شده داشت و برای من  سردرگم بود و فضای کار این طور القا می کرد که کار پیش نره و درست نشه . سیستم رمز داشت که به من نگفته بودند و نگرانی داشتند که این نگرانی  به من  هم داشت وارد می شد  و هر چه قدر درایور را نصب کردم  پرینتر نصب شد اما عمل نمی کرد ، انگار که سیستم نمی خواست راه بیفته و در این فاصله بود که  خلاصه با تلفن محمد به من دیدم بیخیال بشم بهتر است و گفتم این کار زمانبر است و باید ویندوز عوض شود و از سایر خدماتی ها کمک بگیرید .

ساعت 18 بود که آقای توفیقی هارد وسترن دیجیتال را برایم آورد . 09127638465 - تهران - پایین تر از میدان خراسان - خ 17 شهریور جنوبی - خیابان شهید جهانگرد - گارانتی نابغه ارتباط ایرانیان

همسرم پروپوزالش را توسط استادش در مرکز تصویربرداری امضا کرد .

پاساژ ایرانیان رفتیم و قیمت پیراهن به قول فروشنده عالی 450 بود اما زیاد تایید نکردم .

مغازه لوازم آشپزخانه رفتیم و یک عدد ماهی تابه عروس و یک عدد قابلمه خریدیم . 520

برف خوبی داشت می بارید ساعت 21 شب .

شام منزل علی آقا رفتیم و اسفناج میل کردیم .

ساعت 12:30 بود رسیدم خانه و ماشین را در پیلوت گزاشتم از شدت سرما و روی شیشه برچسب زدم که در صورت نیاز به جابجایی ماشین با شماره من تماس بگیرید .

ساعت 6 صبح بود که ماشین را جابجا کردم تا همسایه بتواند ماشین را عبور دهد .

سه  شنبه  28 دی 1400

تحویل کیس به آقای توفیقی - پورت یو اس بی جلو را نشد برایش وصل کنم .

چهار شنبه  29 دی 1400

کلاس عربی برگزار شد .

وبینار ژان بقوسیان را تماشا کردم .

ایشان در خصوص مدرس مرجع شدن صحبت کردند و اینکه یک مدرس برای مرجع شدن به مطالعه روزمره و تولید محتوا و داشتن استراتژی نیاز دارد .

پنج شنبه  30 دی 1400

حقوقم را دریافت کردم .

شام منزل حسن آقا بودیم . شام لوبیا بود و کیمیا خانم همبرگر هم درست کرده بود .

هوا بسیار سرد بود و بعد از شام حاج ابوالفضل را رسوندم منزلشون .

یاد گرفتم که ویدیو را میشه با کابل آنتن تلویزیون به تلویزیون نصب کرد به جای کابل AV .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)