دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

آموزش های زناشویی - خرداد 1399

سوال :

 سلام من یک هفته است ازدواج کردم شب اول رو هم گذروندم ولی از نزدیکی میترسم و هنگام دخول عضلات منقبض میشه و اجازه دخول رو نمیده به همین دلیل هم پایین واژنم زخم شده چیکار باید کنم!! 

 ترس از رابطه دراصطلاح علمی واژینیسموس نامیده میشه که نوع ان درجه بندی داره یک نوع ذهنیت ترس از رابطه است که ازدوران قبل از ازدواج شکل گرفته که افرادی از دوست واشنا یا فامیل رابطه زناشویی درشب زفاف را خیلی دردناک وحشتناک توصیف کرده اندبه این دلیل شخص با پیدان کردن این ذهنیت ترس نا خوداگاه عضلات لگنی که شامل عضلات واژن وادرارومقعدبه شدت سفت می شودوبا عث میشه رابطه یا امکان پذیرنباشه ویا اگر هم رابطه دخولی هم چندسانتی هم انجام بشه بسیاردردناک وبا سوزش همراه باشه ودلیل اینکه پایین واژن شما هم به فشارهایی که واردشده زخم شده شما چندروزی صبرکنیدتا زخم ها بهبودپیدا کنن وهنگام برقراری رابطه معاشقه زیاد داشته باشیدتا دهانه واژن شما کاملا خیس بشه بعدبا استفاده ازژل لوبریکانت وپمادلیدوکائین اچ دهانه واژن را سرکنیدوبعدسعی کنی کاملا ریلکس باشی شما بایدبه این ذهنیت برسی که مجرای واژن حالت کشسانی داشته وتوان جا دادن هرنوع الت را با ضخامت زیادهم را داردوپرده بکارت هم خیلی نازک است وبا یک فشارکوچولو پاره میشه ویه سوزش کوچولو ایجادمی کنه وبعد هم مجرا واژن مانعی نداره که مانع ورودالت بشه شما بایدبه این واقعیت برسی که خیلی از زوجین در دوران عقدبرای حفظ بکارت به رابطه مقعدی می پردازندکه تنکی مقعدبا واژن قابل مقایسه نیست وخانم ها این رابطه را تحمل می کنن پس رابطه واژنی خیلی راحت تر از اونی است که شما درذهن خودت براتون ترسناک جلوه داده شده است.

شما تلاش خودتون را داشته باشیدوبهتراست برای این رابطه ازرابطه لبه تخت استفاده کنیدتا شوهرتون تسلط بیشترداشته باشه وهم چنین دخول راحت تر انجام شود.


چگونگی رفتار با یک همسر خودشیفته

اگر شما همسر خودشیفته دارید و میخواین این رابطه رو به هر دلیلی حفظ کنید این پست به شما کمک میکنه

1. نکته مهم و در عین حال سخت این است که اجازه ندین رفتارهای متقلبانه و سرد همسرتون در شما احساس نفرت ایجاد کنه، چون عمدی در کار نیست . این افراد انگار بخشی از مغزشون که باید همدلی رو ایجاد کنه کار نمیکنه، این افراد دیگر آزاری ندارن یعنی از آزار دیدن شما لذت نمیبرن فقط به تاثیر رفتارهاشون بر روی شما آگاه نیستند
2. حواستون باشه وقتی کار مثبتی ازشون سر میزنه بلافاصله بهش فیدبک مثبت بدین و تشویقش کنید. هر چی یک فرد خوشیفته رو تشویق کنید احتمال اینکه از موضع متکبرانه خودش پایین بیاد و در برابر شما مهربان تر و متواضع تر بشه بالا است.
3. وقتی داره پشت سر هم گله و شکایت میکنه به حرفهاش گوش کنید و با تکرار حرفهاش بهش بفهمونید که متوجه صحبت هاش شدید.
4وقتی اوضاع آرومه بهش بفهمونید که رفتارهای متکبرانش شما رو ناراحت میکنه و بابتش اذیت میشین.
5. مدام یادش بندازید که مهم ترین اصل براتون احترامه و بهش یاد بدین که توی جمع با شما چطور حرف بزنه و خطوط قرمز رو رعایت کنه
6. دایره روابط اجتماعیتون رو گسترش بدید و همسرتون رو تنها منبع عاطفیتون تبدیل نکنید.

7. دانش و اطلاعتتون رو در مورد بیماری خودشیفته بالا ببرید که بر مبنای رفتارهای طرف مقابلتون اعتماد به نفستون رو از دست ندید و خودتون رو سرزنش نکنید.

برگرفته از مقاله خانم دکتر رمضانی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد