دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

نکاتی برای کاهش و مدیریت هزینه های زندگی-فروردین 1398

اگر بخواهید تعداد مشخصی میهمان را دعوت کنید و از آنها با میوه و شیرینی  پذیرایی کرده و در نهایت شام میل کنید این نکات را رعایت کنید تا هزینه های میهمانی را کنترل کنید..  1-تعداد کافی و مناسب میوه بخرید . نیازی نیست که برای هر  تعداد میهمانی که دارید ، دقیقا همان اندازه میوه بخرید چون مطمئن باشید میوه زیاد می آید . مثلا شما 50 نفر میهمان دارید و می خواهید میوه بخرید . اگر شما 50 عدد کیوی ، 50 عدد خیار ، 50 عدد سیب و 50 عدد پرتغال بخرید در بعد از پایان میهمانی کلی میوه اضافه می آورید و چون آنها را شسته یا دستمال کشیده اید احتمال خرابی میوه مخصوصا خیار بالا می رود . پس چاره چیست ؟چاره این است که از هر کدام 30 عدد بخرید و میوه را دور بگیرید . این طور پول کمتری پرداخت می کنید . در ایام عید نوروز هم دیگه کسی نمی تواند از هر چهار نوع میوه را بخورد .

به یاد داشته باشید که میوه بعد از شام خیلی خیلی کمتر خورده می شود اما هندوانه این گونه نیست و میل زیادی ایجاد می کند . پس هندوانه بیشتر بخرید .

2-شیرینی یک نوع بخرید اما خوب بخرید . منظورم این است که به جای خرید 4 نوع شیرینی که خوردنش خیلی کم می باشد ، یک نوع بخرید و پول کمتری بپردازید . اگر شیرینی نان چایی مرغوب بخرید برای 50 نفر یک کیلو نیم کافی است . شیرینی را باید برای 50 نفر در نظر داشته باشید چون یک رقم است .

3-یک نوع تنقلات بخرید.نیازی به شکلات های متنوع و پشمک و تخمه هندوانه و ... نیست . معده انسان گنجایش و تحمل خوردن این همه تنقلات را یک دفعه ندارد .بیشتر روی پول خود مدیریت کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد