دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

تجربه ای که از ویدئوپروژکتور اپسون یاد گرفتم

بعد از آماده سازی کلاس از کامپیوتر ها نوبت به نصب ویدئو شد . ویدئو پروژکتور یا به قول امروزی ها دیتاپروژکتور را نصب کردیم و زبان آن را که چینی بود به انگلیسی تبدیل کردیم و ویدئو را خاموش کردیم .

 

 یک ساعت بعد که استاد اومد از ویدئو استفاده کنه هر چه قدر کلید روشن و خاموش ویدئو را زد ویدئو روشن نشد که نشد . کنترل دیگری هم آوردیم باز هم روشن نشد .

بالاخره متوجه شدم که در حین تنظیمات گزینه دریافت کننده کنترل یا remote reciver  از حالت فرانت و ریر front / rear  به گزینه خاموشoff  تبدیل شده است و برای همین کنترل کار نمی کند .

این مورد را تا حالا تجربه نکرده بودم که تجربه بزرگی برایم بود .

سوال : چرا ویدئو اپسون با کنترل روشن نمی شود ؟

در کلاس دکتر افتخاری در اردیبهشت 1402 ، این مشکل را داشتیم . باید دستی ویدئو را روشن می کردیم و کنترل کار نمی کرد . باطری ریموت را عوض کردیم درست نشد ، ریموت را به دستگاه دیگری زدیم دیدم روشن می شود و ریموت سالم است . گزینه ریموت ریسیور هم فعال بود . کلیدهای جهت بالا و پایین را فشار دادم و مشکل حل شد . ویدئو قفل شده بود و  باید قفل باز می شد که با این کار قفل باز شد . منبع یاد گیری من :


در دوران پشتیبانی نرم افزاری ، ویدئوپروژکتور با انواع و اقسام دستگاه ها و مدل ها و برندها روبرو بودم . پاناسونیک - بنکیو - ویوتک - سانیو - ان ای سی . اما بهترین تصویری که من را راضی کرد ، تصویر ویدئوهای پاناسونیک بود . اگر چه همه آنها وقتی که نو هستند تصویر خوبی دارند و بعد از استفاده مداوم کیفیت تصویر آنها پایین تر می شود ، اما روشنایی تصویر و کیفیت دستگاه های پاناسونیک به مراتب بهتر بود . تنها ایرادی که دارند این است بعضی وقتها پورت وی جی ای آنها به دلایل نامعلومی خراب می شود و تصویر نمی دهد .

پاناسونیک اندازه و وزن بیشتری دارند و فیلتر یا صافی قابل شستشو دارند .

ویوتک ها به نظرم نقلی و جم و جور و سبک هستند که اگر داغ نکنند مدتها کار می کنند . وقتی داغ کنند و خنک نشوند   لامپ می ترکد .


دو سایت اینترنتی فروش ویدئو استوک :

1- فرا استوک

2-استوک پروژکتور



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد