دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

آموزش مدرن با استفاده از نرم افزار نت ساپورت اسکول در مدارس هوشمند Net support school


راه اندازی سیستم اطلاع رسانی دانشگاه با نت ساپورت :


سیستم اطلاع رسانی دانشگاه شامل اعلام برنامه ها و سمینارها و کلاس های آموزشی و کارگاهی و به طور کل اطلاعاتی که مورد نیاز دانشجو می باشد و پخش آن از طریق تلویزیون در دانشگاه هست . این اطلاعات در قالب فایل پاورپوینت و یا عکس از طریق تلویزیون در دانشکده پخش می شود . بدیهی است که اگر چندین ساختمان یا دانشکده وجود داشته باشد بایستی در هر ساختمان تلویزیون نصب شده باشد و ارتباط این تلویزیون ها با کامپیوتر و شبکه و نرم افزار نت ساپورت برقرار می گردد .

نت ساپورت نسخه کلاینت  در کامپیوتر با ویندوز اکس پی یا 7 نصب می شود . بر روی هر کامپیوتر آدرس آی پی داده می شود و یک سیستم نیز در محل دیگری مثلا اتاق مخابرات قرار می گیرد که کار سیستم اصلی را انجام می دهد و نسخه tutor   نت ساپورت بر روی همین کامپیوتر نصب می گردد .  بدین صورت پاپورپوینت ها ومطالب از طریق همین کامپیوتر قرار داده می شود و آنگاه تصاویر آن در سایر دانشکده ها پخش می گردد .


برای آموزش کار با کامپیوتر در مدارس و آموزشگاه ها که هم استاد بتواند خوب تدریس کنه و هم دانش آمو ز و یا دانش جو خوب یاد بگیره می توان از نرم افزار نت ساپورت اسکول استفاده کرد .

 با نصب نرم افزار نت ساپورت شماره 7.5 که هم بر روی سیستم عامل سون و هم بر روی سیستم عامل ایکس پی مقدور می باشد و بدون محدودیت زمانی می باشد ، می توانیم فرایند یادگیری را بالا برده و از این نرم افزار استفاده خیلی بهتری کرده و از امکانات فوق العاده آن استفاده بکنیم.

معلم از طریق شبکه های کامپیوتر که بر روی هر سیستم نت ساپورت نصب می باشد می تواند به همه دانش آموزان از پشت کامپیوتر و بدون رفتن به بالای سر دانش آموزان به آنها کامپیوتر و نرم افزاری خاص را توضیح داده و اجازه فعالیت های دیگری را به دانش آموز ندهد و می تواند از طریق کامپیوتر خودش چنانچه تمرینی به دانش آموز می دهد به این طریق از او تحویل بگیرد و راندمان کار بالا می رود .



چرا به این نرم افزار نیاز داریم ؟

به دلیل آموزش بهتر به تعداد زیادی دانش آموز در یک کلاس و مدیریت فعالیت دانش آموزان و زیر نظر گرفتن فعالیت آنها بدون حضور در بالای سر آنها ، استفاده بهینه از منابع به این نرم افزار نیاز داریم . 

امروزه کمتر مدرسه ای هست که کامپیوتر نداشته باشد ، بنابراین در فاز ابتدایی پروژه چندان خرید و تهیه کامپیوتر ضروری نمی باشد بلکه استفاده بهینه از آن مدنظر می باشد .



هزینه اجرای چنین پروژه هایی برای مدارس چگونه تامین می شود ؟

قسمتی از هزینه های چنین پروژه هایی می تواند از طریق بودجه ، کمک های مردمی تهیه شود . مابقی بایستی از طریق خدماتی که در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد تهیه شود. برای مثال چنانچه دانش آموزان تمایل به استفاده از فناوری اطلاعات داشته باشند مبلغ فرض بیست هزارتومان برای یکسال پرداخت نمایند . مشاهده می نمایید که مبلغ بیست هزارتومان در تعداد مثلاً 300 دانش آموز مبلغ قابل توجهی می باشد.



چرا با گذشت نزدیک به 15 سال از ساخت این نرم افزار و نسخه های جدید آن ، رایگان بودن آن ولی هنوز می بینیم که از این نرم افزار استفاده ای نمی شود؟

به دلیل نبود زیرساخت آن که شامل کامپیوتر و شبکه می شود در مدارس و بعضی دانشگاه ها و بی اطلاعی مدرسان و مدیران فناوری اطلاعات است .


نت ساپورت در روابط عمومی و اطلاع رسانی داخل ساختمان :

به کمک نت ساپورت می توان اطلاعیه ها و سمینارها و جلسات و هر محتوایی مثل عکس و فیلم را به مشتریان جهت اطلاع رسانی بهتر ارائه کرد . پیاده سازی این سیستم بسیار مهم می باشد و بایستی سخت افزار مناسب تهیه و در محل نصب گردد. همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید ، کامپیوتر خراب شده است و به دلیل اینکه مادربورد کوچک می باشد جعبه کیس نیز به اندازه همان طراحی شده است . حال که مادربورد خراب شده است ، مادربورد کوچک وجود ندارد و بایستی به اجبار جعبه کیس تغییر کند .


معمولا خرابی پاور کیس بیشتر مواقع اتفاق می افتد . چون سیستم بیشتر وقت ها در حال روشن شدن است .

راهنمای استفاده از نت ساپورت : مرداد 1396

به کامپیوترهایی که نت ساپورت دارند ، آی پی می دهید در یک ویلن خاص . مثلا ویلن 116.

آنگاه بر روی کامپیوتر مدیر یک آی پی در رنج همان ویلن 116 می دهید و در این حالت باید تمامی کلاینت ها را ببینید .

سپس  آی پی کامپیوتر مدیریت  را به آی پی که می خواهید تغییر می دهید . و دوباره نت ساپورت را اجرا می کنید . حالا باید بتوانید در آی پی دیگر نیز با نت ساپورت ارتباط داشته باشید .

در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر ، می توانید اینجا را کلیک فرمایید .

در صورت نیاز به این سیستم برای آموزشگاه یا مدرسه و یا مهدکودک و ...  خود می باشید ، می توانید برای انجام مشاوره و انجام پروژه با شماره تلفن : ............................در ساعات 16 الی 20 تماس حاصل فرمایید .

آدرس ایمیل :

kamal.spprt@gmail.com


با توجه به حضور جوانان در شبکه های اجتماعی ، می توان با مهار و کنترل  این وسیله در کلاس ها و آموزش از آن استفاده کرد .

آموزش امری حیاتی برای رسیدن به موفقیت می باشد . امروزه تا حدودی زیر ساخت های فناوری مثل اینترنت و داشتن لپ تاپ و تبلت در بسیاری از دانش آموزان فراهم شده و دیگر رویا نمی باشد . تنها نحوه استفاده از فناوری مهم می باشد که نیاز به آموزش و مهارت و تخصص دارد .  شبکه های اجتماعی به دلیل تحرک پذیری بالا و استفاده از آن بدون محدودیت مکانی و زمانی این ظرفیت را دارند تا معلم با دانش آموزان خود در ارتباط بوده و دانش آموزان  بتوانند در صورت داشتن مشکل و یا سوال درسی در خارج از ساعات حضور در مدرسه از معلم خود بپرسند .



استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان متد جدید آموزشی ، در کشورهایی چون سنگاپور یکی از پیشتازان اقتصادی در دنیا و کلمبیا در حال استفاده می باشد . سنگاپور از سال 2009 از این متد ، درحال استفاده می باشد و نتایج رضایت بخشی از آن بدست آمده است .


به نظر بنده شبکه های اجتماعی می توانند تحرک بیشتری در کلاس بوجود بیاورند و موجب افزایش  تبادل معلومات می گردند. همچنین شبکه های اجتماعی  می توانند امری مفید و ابداعی موثر در امر آموزش باشند . برای استفاده از این متد آموزشی نیاز به آموزش هایی می باشد . یکی از دوره هایی که بنده ارائه می کنم  دوره آموزش اینستاگرام می باشد . در این دوره آموزش ،  مطالب ، نکات ، مزایا و معایب و  ایده هایی را یاد خواهید گرفت که قطعا به موفقیت سیستم آموزش شما و  کسب و کار شما کمک خواهد کرد .

پشتیبانی بعد از کلاس ، ارزان بودن سیستم آموزشی ، آن لاین بودن ، آموزش غیر حضوری حتی برای معلمان و مدیرانی که نمی توانند سرکلاس حاضر شوند ،  در دسترس بودن آن برای اکثریت دانش آموزان از مزایای این کلاس ها می باشد .




 تبلیغات در پی دی اف سبز 


سایر پروژه ها : 

ساخت وب سایت ، ثبت سایت مدرسه به گوگل  

راه اندازی پرداخت اینترنتی در سایت برای مدارس - (اردو ، سینما) 

آموزش استفاده از کامپیوتر و فناوری اطلاعات ارزان و بهینه  در مدارس  

عیب یابی و رفع عیب و  نحوه استفاده از  ویدئو پروژکتور و کامپیوتر در مدارس قزوین

انجام مشاوره برای مدارس هوشمند 

راه اندازی سیستم های کامپیوتری و نوبت دهی و ایجاد وب سایت برای مطب پزشکان

مشاوره و آموزش بازاریابی آن لاین و طراحی وب سایت



qazvinbrand


رفع اشکال در استفاده از سیستم های ویدئوپروژکتور


چگونه پروپوزال را به تایید استاد برسانیم ؟

نکات مهم در نوشتن و تدوین پایان نامه ها برای دانشجویان دانشگاه آزاد

نمایشگاه های کامپیوتر ، فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک  

شرکت های تجاری و مشهور تجاری جهان در فناوری اطلاعات کدامند ؟

نکات کاربردی در استفاده از ویدئوپروژکتور با کامپیوتر دارای ویندوز 8

علت قطع و وصل شدن تصویر ویدئوپروژکتور

مهمترین علت های اجرا نشدن سی دی یا دی وی دی

الزامی یا غیر الزامی بودن انتخاب استاد مشاور برای کارشناسی ارشد

راهنمایی های کاربردی در استفاده از ویدئوپروژکتور

مفهوم هد هانتر یا شکارچی استعداد در بازاریابی

مسابقات روبات و مسابقات جهانی ربات در هلند

نمایشگاه های فناوری اطلاعات در گوشه و کنار دنیا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد