دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

خدمات و پشتیبانی مشتری

خدمات و پشتیبانی مشتری شامل اتوماسیون و هماهنگی تمام خدمات ، عملیات و فرآیند های پشتیبانی ، از مشتری که شامل درخواست خدمات ، بازده و کیفیت محصول و شکایت مشتریان می باشد .  این خدمات و پشتیبانی را می توان از طریق مرکز تماس ، پرتال ، وب ، چهره به چهره و تعامل از راه دور در این زمینه دانست .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد