دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

دایورت کردن گوشی همراه اول بر روی گوشی ایرانسل (129)


افتتاح فروشگاه اینترنتی کامپیوتر نوآوران قزوین - اردیبهشت 1397

فروش و تجهیزات کامپیوتری از طریق اینترنت

سفارش تعمیرات کامپیوتر به صورت اینترنتی

www.pdfsabz.ir

www.noavarancomputer24.ir


فروشگاه اینترنتی کامپیوتر نوآوران

www.noavarancomputer24.ir

خرید تحقیق کسب و کار اینترنتی در صنعت تاکسیرانی



نحوه تبدیل سیم کارت اعتباری ایرانسل به دائمی ، ترابرد ایرانسل ، و....

امروزه با وجود خدمات متنوع از سوی ایرانسل از جمله سرویس اینترنت و بسته های ترکیبی ، بسیاری از افراد هستند که مایلند از این سیم کارت در کنار سیم کارت همراه اول خود استفاده کنند  



ثبت رایگان  مشخصات پزشکان عمومی ، متخصص و فوق تخصص قزوینی در اولین سایت تخصصی و سفارشی اطلاعات پزشکان قزوین  - فقط تا 30 آذر 1395



شهریه برخی از رشته های دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1394

فهرست موضوعات پروژه های کارآفرینی و کسب و کار

 رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در سال 1394

فروشگاه اینترنتی کامپیوتر نوآوران

www.noavarancomputer24.ir


مراحل فعال سازی سیم کارت 4g  ایرانسل : خرداد 1399

شماره گیری کد #34* از سیم کارت فعلی و انتخاب گزینه تعویض به 4g

,وارد کردن کیت سیم کارت جدید (عدد زیر بارکد در روی کارت سیم کارت را وارد کنید- شماره 9 رقمی )

وارد کردن کد قفل گشای شخصی puk  سیم کارت جدید

دریافت پیامک تایید

قرار دادن سیم کارت جدید در گوشی پس از غیر فعال شدن سیم کارت فعلی

نکته : در اردیبهشت 1400 علی آقا گوشی سامسونگ خرید و من هم در سایت ایرانسل درخواست تعویض سیم کارت دادم و 9000 تومان هم کارمزد از اعتبار سیم کارت کسر شد .

بعد از 3 روزسیم کارت را آوردند و در گوشی نصب کردیم ولی کار نمی کرد . با 700 ایرانسل صحبت کردیم و کارشناس مربوطه چنین راهنمایی کرد :

از گوشی که سیم کارت قدیمی ایرانسل قرار دارد شماره زیر را بگیرید :

*555*10*2*2# را بزنید و شماره کیت جدید سیم کارت را بدهید و تایید کنید .

بعد از 24 ساعت آنتن سیم کارت از بین رفت می توانید با دستور العمل بالا سیم کارت جدید را فعال کنید .


تلفن سفارش و خرید محصولات ایرانسب 600 از خط ایرانسل و 09366000000 از سایر خطوط


مراکز ارتباط ایرانسل  در قزوین :

میدان میر عماد نرسیده به چهارراه عمران

بلوار امام خمینی بین حکمت 22 و 24

چهار راه سپه ابتدای خیابان سپه پلاک 16


برای قطع کردن پیامک های تبلیغاتی همراه اول چیکار کنیم ؟

برای عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی، مشترکین می توانند به یکی از روش های زیر اقدام کنند:

۱ – ارسال عدد «۱» به «۸۹۹۹»
۲ – شماره گیری کد دستوری *۸۹۹۹#
۳ – شماره گیری کد دستوری *۸۰۰#

۴ – تماس با مرکز اطلاع رسانی



شارژ سیم کارت های اعتباری همراه اول از ایران برای مشتریان داخل عراق  

شرکت تلفن همراه اول به تازگی دست به ابتکار جالبی در  دستیابی به رضایت مشتریان سیم کارت های خود نموده است .

 

در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر ، می توانید اینجا را کلیک فرمایید .

 اپراتور تلفن همراه اول به منظور حفظ محیط زیست از صدور برگه صورت هزینه  یا صورتحساب مکالمات یا قبض تلفن ،  برای افرادی که این سرویس را با پیامک اعلام کرده باشند ، خودداری نموده و به سیم کارت دائمی مشتریان خود یک پیامک می زند که در آن مبلغ صورتحساب و شماره پرداخت و شناسه قبض را مشخص می کند . آنگاه چند روز بعد یک پیامک به مشتریان می زند که از آنها درخواست می کند چنانچه صورت حساب تلفن خود را تا تاریخ مشخصی پرداخت نمایند می توانند در یک روز مشخص از مکالمات درون شبکه به رایگان استفاده نمایند . یعنی مشترک همراه اول می تواند از گوشی خود به سایر مشترکین دائمی و اعتباری  همراه اول تماس رایگان داشته باشد .

بدین طریق از صدور برگه های صورتحساب که هزینه بر هستند خودداری می شود و مشتریان می توانند یک روز کامل به صورت رایگان با یکدیگر صحبت کنند . 

از طرف دیگر شارژ سیم کارت های اعتباری خیلی جالب و مفید عمل می کنند . برای زائرینی که از سیم کارت همراه اول در کشور عراق استفاده می کنند ، می توان سیم کارت را اینترنتی شارژ نمود  و نیازی به آمدن به ایران و شارژ گوشی نیست . به مثال یکی از افراد خانواده مثلا پدر به سفر کربلا رفته و با خود سیم کارت اعتباری برده است . زمانی که اعتبار سیم کارتش تمام شد ، اعضای خانواده او میتوانند از طریق اینترنت در داخل ایران ، سیم کارت او را شارژ نمایند . یعنی به سایت همراه اول مراجعه کنند و با دادن شماره تلفن پدر خود برای سیم کارت شارژ خریداری کنند .

کد فعال کردن 

 سرویس مکالمه رایگان:


*111*1151#



ابتکار جالب یک شرکت فروشنده تجهیزات آشپزخانه

 بیشترین دلیل انتخاب سیم کارت ایرانسل بیشتر به دلیل قیمت پایین سیم کارت آن و تنوع مختلف در شارژ آن می باشد . در این بین افرادی نیز هستند که سیم کارت همراه اول دارند و  می خواهند سیم کارت ایرانسل نیز داشته باشند ، ولی نکته ای وجود دارد این است که افرادی که از مشتریان سیم کارت های همراه اول هستند ،  باید یک گوشی دیگر  تهیه کنند تا بتوانند از سیم کارت ایرانسل استفاده کنند . و برای همین منظور حمل و نقل دو گوشی کمی مشکل می باشد ( البته افرادی که گوشی تلفن آنها تک سیم کارت می باشد ) و برای همین دلیل باید به دنبال راه کاری باشیم که  زمانی که تنها  گوشی ایرانسل را با خود حمل و نقل می کنیم  و گوشی همراه اول را با خود نمی بریم ویا بلعکس ، تماس از دست رفته نداشته باشیم . یعنی اگر کسی با شماره سیم کارت ایرانسل و سیم کارت همراه اول  با ما تماس گرفت , در دسترس باشیم. این دسترس بودن برای بازاریاب ها و افرادی که در تجارت الکترونیک و بازار و خدمات به مشتری فعالیت می کنند خیلی اهمیت دارد و ضروری است.  راه حل این کار دایورت کردن گوشی همراه اول  بر روی گوشی ایرانسل است .

یعنی ما شماره تلفن همراه اول را بر روی گوشی که بر روی آن سیم کارت ایرانسل نصب می باشد دایورت کرده و تنها یک گوشی و آن هم گوشی ایرانسل را با خود می بریم.

سوال : چگونه در سیم کارت ایرانسل تمدید خودکار بسته را لغو کنیم ؟فروردین 98

ستاره 555 ستاره 5 ستاره 9 مربع را بزنید و لغو خودکار را بزنید .

سوال : چطوری از میزان حجم باقی مانده ایرانسل مطلع شویم ؟

ستاره 555 ستاره 1 مربع



آشنایی با پزشکان متخصص و فوق تخصص قزوین - آبان ماه 1395






برای آموزش و کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی و مشاوره در خصوص تکمیل و ثبت نام در لاتاری 2016 می توانید به  صفحه اینستاگرام سایت مراجعه فرمایید .

راه های پاسخگویی به سوالات :

kamal.spprt@gmail.com

instagram :pdfsabz



نحوه دایورت کردن ایرانسل به روی سایر سیم کارت ها :


**21*number #

ستاره ،21، ستاره ، شماره همراه اول ، ستاره ، مربع

نحوه از  دایورت خارج  کردن ایرانسل از روی سیم کارت دیگر :


##002#call



اپراتورهای تلفن همراه بابت دایورت کردن از شما هزینه دریافت می نمایند . حتما به این نکته توجه داشته باشید .

با این روش ما تنها یک گوشی حمل می کنیم در حالی که می توانیم و هر دو سیم کارت همراه اول و ایرانسل را می توانیم جواب دهیم.


طریقه انجام این کار :


*21*شماره موردنظر ایرانسل #


برای خارج کردن گوشی تلفن از حالت دایورت کد #21# را بگیرید.


نحوه استفاده از اینترنت گوشی موبایل روی لپ تاپ


نحوه استفاده از اینترنت گوشی موبایل


ولی استفاده از این قابلیت بر روی گوشی دارای نکاتی می باشد :


نکته شماره اول (هزینه تماس):

با فعال کردن دایورت بر روی گوشی ، هزینه های تماس تغییر پیدا می کنند . یعنی هم برای تماس گیرنده و هم برای کسی که از سرویس دایورت استفاده می کند ، هزینه حساب خواهد شد . بنابراین اپراتور مخابرات از هر دو طرف هزینه استفاده از این سرویس را دریافت خواهد کرد .


نکته شماره دوم (بسته اقتصادی):

برای فعال کردن سرویس اینترنت که هم ارزان باشه و هم 7 روزی بتوانید از آن استفاده کنید می توانید از کد زیر بر روی گوشی سیم کارت ایرانسل خود استفاده کنید . البته سرعت این نوع سرویس کمی متفاوت تر است با قیمت های دیگر (هرچه قدر پول بدهید ، همان قدر آش می خورید )


بسته ترکیبی هفتگی ۱
۱۰ دقیقه مکالمه ایرانسلی
۲۰ پیامک فارسی ایرانسلی
۴۰ مگابایت GPRS
۱۰,۰۰۰   ۱#*۱*۲*۵۵۵* 


نکته شماره سوم ( قیمت شارژ):

شارژ کردن از طریق سایت ایرانسل به ازای 5000 تومان تقریبا حدود 4620تومان برای شما شارژ می کند ولی شارژ از طریق بانک اینترنتی ملت به ازای 5000 تومان تقریبا 4600 تومان برای کاربر صورت می گیرد . پس شارژ با سایت ایرانسل مقرون به صرفه تر می باشد .


نکته چهارم :

به دلیل اینکه در برخی مکان ها ممکن است شرکت ایرانسل و همراه اول دارای آنتن دهی نباشند ، مصوبه ای در حال تصویب است که سیم کارت موبایل می تواند از دکل های تلفن همراه شرکت های دیگر برای برقرای ارتباط استفاده نماید . این طرح زمانی مطرح شد که اپراتورهایی نمی توانستند در نقاطی آنتن داشته باشند ولی اپراتورهای دیگر در همان مکان آنت دهی داشتند .


نکته پنجم :

اگر از بسته هفتگی ایرانسل که 1000 تومان می باشد استفاده می کنید و یا می خواهید استفاده کنید ، توقع سرعت اینترنت بالا را نداشته باشید .البته بستگی به ایام هفته ، ساعت مصرف اینترنت و نزدیکی گوشی تلفن همراه به دکل مخابراتی ایرانسل دارد . یعنی بعضی از زمان ها انصافاً سرعت خوب و بعضی زمان ها سرعت کم و یا قطع می باشد . پیشنهاد می گردد در تنظیمات گوشی ، حالت دسترسی به شبکه بر روی auto  باشد تا گوشی خودش سرعت مناسب 2G  یا 3G  را تشخیص دهد .


نکته ششم :

ایرانسل در زمان پایان بسته اینترنت هم از لحاظ زمان و هم از لحاظ حجم به کاربر اطلاع رسانی نمی کند . بنابراین خودتان باید میزان مصرف و زمان مصرف را مدیریت کنید تا شارژ اصلی کم و خالی نشود . این در حالی می باشد که شرکت همراه اول با پیامک به مشتری زمان شروع و خاتمه استفاده از اینترنت با بسته را یادآوری می کند .

البته به تازگی سرویس اطلاع رسانی پیامکی ایرانسل نیز راه اندازی شده که مصرف مانده اینترنت را یادآوری می کند ولی بعضی مواقع اصلا عمل نمی کند و خودمان باید میزان مصرف را مدیریت کنیم .


نکته هفتم :

اگر سیم کارت خود را به تازگی پانچ کرده اید تا در گوشی های جدید که از سیم کارت میکرو استفاده می کنند ، نصب کنید و گوشی آنتن نداره و پیغام No service  و یا Emergency call  می دهد به احتمال زیاد سیم کارت درست پانج نشده و آسیب دیده است . برای این منظور تنها راه تعویض سیم کارت می باشد .


نکته هشتم :

اگر از آن دسته از افرادی هستید که شارژ سیم کارت ایرانسلتون خود به خود کم می شود ، ممکن است برای عضو شدن در گروه ها باشد . برای لغو عضویت در این گروه ها ابتدا یک پیامک با متن STOP  به شماره 8282 ارسال کنید . آنگاه یک پیامک برای شما می آید که لیستی از کدها برای شما ارسال می شود که بایستی تک تک به شماره 8282 ارسال کنید تا در گروه هایی که عضو شدید ، عضویت تتون لغو شود .


نکته نهم :

برای عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی در شبکه سیم کارت های ایرانسل عدد شماره 2 را به 5005 ارسال نمایید .


نکته دهم :

با ارسال دستور فوق در شهریور ماه 1394 به ایرانسل اعتبار مکالمه بگیرید .

1000از شارژ کمی می شود و می توان 100000تومان مکالمه درون شبکه ایرانسل انجام داد .

20000از شارژ کمی می شود و می توان 200000تومان مکالمه درون شبکه ایرانسل انجام داد .

*4444*4#

نکته یازدهم

اگر سیم کارت همراه اول دارید و بسته هفتگی ویژه تور همراه من را دارید  بازدید از سایت هایی که دامنه آن در ایران ثبت شده است  تخفیف مصرف اینترنت دارد .

سایت های منتخب همراه اول که نرخ اینترنت 50 درصد کمتر است


نکته دوازدهم :

برای مدیریت و کنترل اینترنت کلاینت هایی که با وایرلس وصل می شوند این مقاله را بخوانید

توسینسو 1398 - خرداد





سئوال : چگونه در محیط هایی که جمعیت زیاد می باشد و نمی توان با موبایل به اینترنت وصل شد و یا پیامک داد ، به دوستان خود پیام دهیم و یا با آنها در ارتباط باشیم ؟

به کمک شبکه مش و تکنولوژی بلوتوث  ، وای فای

برای این کار شرکت های برنامه نویس اقدام به نوشتن برنامه برای این منظور کرده اند مثلاً هایپر چت . این برنامه قادر است ارسال پیام به مخاطب را بر اساس تکنولوژی بلوتوث یا وای فای انجام دهد . البته هنوز در راه آزمایش می باشد.


سئوال : آیا می توان اینترنت موبایل را بر روی لپ تاپ نیز استفاده کرد ؟

بله می توان این کار را انجام داد. اگر گوشی موبایل دارای قابلیت هات اسپوت باشد که در اکثر گوشی های با سیستم اندروید شماره 4 مثل  اچ تی سی این امکان وجود دارد می توان اینترنت گوشی را بر روی لپ تاپ فرستاد . با این کار گوشی مثل یک مودم عمل می کند . اما فراموش نکنید برای استفاده از این ویژگی حتماً بسته های اینترنتی همراه اول یا ایرانسل و یا رایتل را خریداری کنید .


راهنمایی : چنانچه تمایل به انجام این کار دارید ولی نیاز به راهنمایی بیشتر و شفاهی یا حضوری دارید می توانید تلفنی و یا پست الکترونیک و یا در اینستاگرام  با بنده در میان بگذارید .


سوال : چگونه بفهمیم که گوشی ای که می خواهیم خرید کنیم سرقتی هست یا خیر ؟

با کمک سامانه همیاب 24

برای این کار به سایت همیاب بروید . شماره سریال گوشی را وارد کنید . سیستم پس از بررسی اعلام می کند که گوشی سرقتی هست یا خیر .


برای پیدا کردن و ثبت کردن گوشی سرقت رفته خود چیکار کنیم ؟

به سایت همیاب می روید و با پرداخت مبلغ سرقتی بودن گوشی خود را اعلام میکنید .





فروشگاه اینترنتی کامپیوتر نوآوران

www.noavarancomputer24.ir


دانلود تحقیق تسکو سومین خرده فروشی بزرگ دنیا






استفاده از فناوری وای فای در خودروهای شرکت فورد

خانه مدرن - هوشمند سازی در خانه

مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت خودروسازی نیسان

معرفی شرکت های تجاری معروف دنیا

معرفی نمایشگاه فناوری اطلاعات در سراسر دنیا


قابل توجه هم وطنان ساکن در استان قزوین می رساند :

فروش اینترنتی بلیط استخر پیام در همه روز و همه جا از طریق اینترنت



موضوع : بررسی و نقش تبلیغات آن لاین در افزایش فروش

چکیده :

برای موفقیت در کسب و کار ، صاحبان کسب و کارها و یا مدیران شرکت ها در گام نخست باید محصولات و تولیدات خود را به مشتریان معرفی نمایند تا مشتریان بتوانند با محصولات و خدمات  و تولیدات آنها آشنا شده و محصول را سفارش یا خریداری نمایند . برای همین نیاز به تبلیغات و کانال های تبلیغاتی و بازاریابی می باشد که بتوان محصولات را معرفی نمود . شیوه تبلیغات در دنیای نوین امروزی متفاوت تر شده و تبلیغات بر روی رسانه های رادیو و تلویزیون و روزنامه  که از آن به تبلیغات سنتی یا آف لاین نام برده می شود ، جای خود را به اینترنت یا تبلیغات اینترنتی داده اند . اما هنوز هم تبلیغات سنتی  در برخی مواقع  و جامعه ها حرف هایی برای گفتن دارند .

در این پایان نامه می خواهیم  ابتدا شناخت کلی از تبلیغات سنتی و اینترنتی پیدا کنیم تا به کمک همه اینها راهی پیدا نماییم که بتوانیم با استفاده از تبلیغات سنتی و مدرن ، هم تبلیغات مناسب و خوبی داشته باشیم و هم به کمک این روش های تبلیغاتی و  فناوری ها ، به صورت مناسب تبلیغ نماییم و هزینه تبلیغات چیزی که یک عامل اثر گذار در افزایش قیمت محصول می باشد را پایین بیاوریم تا بدین وسیله فروش را بیشتر نماییم . رسیدن به این راه حل  ، هدف بیشتر صاحبان کسب و کار می باشد .

کلمات کلیدی :

تبلیغات سنتی ، تبلیغات آن لاین ، اثربخشی تبلیغات


موضوع : بررسی و نقش موتورجستجو در کسب و کارهای الکترونیکی

چکیده :

امروزه برای پیدا کردن آدرس شرکت و خدمات و محصولات و اطلاعات و مشخصات محصولات هر شرکتی بدون آنکه آدرس وب سایت شرکت را داشته باشیم می توانیم به کمک موتورهای جستجو ، البته در صورتی که آن فروشگاه و یا شرکت دارای وب سایت باشد آدرس سایت و مطالب پیرامون موضوع کالای موردنیاز خود را پیدا نماییم . همچنین پیدا کردن شماره تلفن شرکت و یا اداره به کمک راهنمای اطلاعات تلفنی و یا با مطالعه کتاب اول ، کار دشواری نیست.

داشتن وب سایت اینترنتی مقوله ای نیست که این پایان نامه به آن می پردازد ، اینکه در بین تعداد زیادی وب سایت اینترنتی چگونه بیشتر مورد بازدیدکنندگان قرار گرفت و در نتایج جستجوی گوگل در ردیف های بالا قرار گرفت مد نظر می باشد . به دلیل اینکه بیشتر کاربران اینترنتی در جستجوها ، بیشتر به سه وب سایتی که در بالاترین نتایج قرار می گیرند ، اهمیت می دهند بنابراین به راحتی می توان به اهمیت آن پی برد . پایان نامه می خواهد مهمترین عواملی که موجب می شود یک وب سایت اینترنتی در جایگاه خوبی قرار بگیرد را عنوان نموده و به کمک نرم افزار گوگل وب مستر و گوگل آنالیتیک تحلیل درستی از عملکرد وب سایت نمایش دهد .

کلمات کلیدی :

موتورجستجو ، تحلیل وب سایت ، گوگل آنالیتیک

 


 

موضوع : بررسی نحوه بازاریابی و تحقیقات بازار به صورت آن لاین

چکیده :

یکی از مراحل مهم در کارآفرینی و کسب و کار اینترنتی آنست که به مقوله بازاریابی و تحقیقات توجه کرده و بتوانیم در این زمینه به نتایج خوبی برسیم . راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی به لطف سیستم های مدیریت محتوا و طراحی و ساخت وب سایت های اینترنتی و صرف هزینه های سخت افزاری برای پیاده سازی و اجرای آن ، کار دشواری به نظر نمی رسد ، اما آنچه مهم می باشد آنست که ما در ابتدا یک سری تحقیقات و بازاریابی در مورد کسب و کارخود انجام دهیم تا بتوانیم با تحیلی درست و علمی به این نتیجه برسیم که آیا در صورت راه اندازی کسب و کار اینترنتی ، میزان و مشارکت بازدیدکنندگان از آن به چه صورت و اندازه می باشد تا بتوانیم آینده آن کسب و کار را پیش بینی نماییم .

همه روزه بسیاری از کسب و کار ها به دلیل عدم شناخت و نیاز بازار پس از مدتی دچار ورشکستگی یا کاهش درآمد ها شده و ناچار به تغییر شغل می نمایند . برای این منظور برای کارآفرینان دانستن آن مهم می باشد که آیا در صورت راه اندازی حرفه می توان موفقیت در آن را پیش بینی نمود یا خیر و چگونه یک تخمین علمی زد .

کلمات کلیدی :

بازاریابی آن لاین ، تحلیل بازار آن لاین ، کسب و کار اینترنتی  

 

این پایان نامه ها برای رشته های مدیریت گرایش های بازرگانی ، مدیریت کسب و کار ، مهندسی فناوری اطلاعات ، تجارت الکترونیک مناسب میباشد .

 



برای راهنمایی ، مشاوره ، نوشتن پروپوزال و انتخاب موضوع برای مقاطع کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات  می توانید از طریق جی میل یا شماره تلفن همراه و وایبر ( از ساعت 18 الی 21)  با بنده در میان بگذارید.

gmail : kamal.spprt@gmail.com



اطلاعیه تدریس خصوصی کامپیوتر و بازاریابی مدرن

در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر ، می توانید اینجا را کلیک فرمایید .

تدریس خصوصی بازاریابی با اینستاگرام 

تلفن :  ........................وایبر

 Gmail : kamal.spprt@gmail.com

قیمت : 30 هزار تومان برای 2 ساعت

ساعات تدریس : هماهنگی با درخواست مشتری و حتی ایام تعطیل

شهر محل تدریس : قزوین به صورت حضوری و شهرستان ها بصورت تلفنی و اینترنتی

ویژگی ها : به کمک ایستاگرام کسب و کار خود را به بهترین نحو معرفی می کنید .


آموزش مدرن برای مدارس هوشمند به وسیله نت ساپورت اسکول

 


مقالات کوتاه سایت :


فناوری تشخیص چهره چیست ؟ اسفند93

فناوری تشخیص چهره داره دوران  بلوغش را سپری می کنه .

فناوری است که بر خلاف فناوری های تشخیص بایومتریک مثل تشخیص مردمک چشم و اثر انگشت  که از نزدیک استفاده می شود از راه دور استفاده می کنه . یکی از شرکت هایی که از این فناوری استفاده می کنه شرکت فیس فرست یا face first می باشه . این فناوری از الگوریتم های پیشرفته استفاده می کنه یعنی قدرت سیستم در گروه قدرت الگوریتم آن هست .

با این حال سیستم تشخیص چهره ناقص می باشه و در حال کار  و بررسی می باشد. سیستم تشخیص چهره دارای نقص هایی می باشد که به جای آن از دیگر تشخیص های بیومتریک مثل مردمک چشم و اثر انگشت استفاده می شود .



خریداران لباس آن لاین به زودی می توانند لباس را مطابق نیاز خود اینترنتی سفارش دهند

مدل سه بعدی بدن چیست ؟ بادی لبز چیست ؟تاثیر رژیم غذایی بر بدن چیست ؟

مدل سه بعدی بدن بخشی از  شناسه دیجیتال آن لاین افراد در آینده می باشد . اگر می خواهید لباس بخرید می توانید مدل بدنتان را باز کنید و برید با آن خرید  کنید . می تونید به مربی تون بفرستید تا برای شما رژیم غذایی تناسب اندام تجویز کند . می تونید آن را به پزشک ارسال کنید . همه ی این کارها برای این صورت می گیرد که شخص بتواند در محیط اینترنت  خرید و سفارش خود را مطابق نیاز بدنش انجام بده .

Budy Labs  یک شرکت نوپا در نیویورک است که بر روی مدل سه بعدی فعالیت می کنه . اسکنر و  کینکت یک حسگر سه بعدی می باشد و ارزان که می تونه در این فناوری استفاده بشه . هدف این است که هر کس بتونه یک آواتار سه بعدی از خودش بسازد که کارایی آن بسیار بیشتر از کینکت در کنسول بازی است . کاربرد اصلی این مدل برای فروش خواهد بود . یعنی کالا ها بر اساس این مدل ها طراحی ، ساخته و به  فروش خواهند رفت .

اتاق پرو مجازی ، آواتار شخص ، مدل سه بعدی بدن ، اسکن سه بعدی بدن ، سفارش آن لاین لباس ، پوشیدن لباس در اینترنت ،


برای مشاهده راهنمایی به اینستاگرام ما مراجعه کنید .

instagram   : qazvinbrand


برای دانلود فهرست و قیمت خدمات فنی و مهندسی آی تی ساپورتر لطفا اینجا را کلیک نمایید (فعال سازی اینترنت بر روی  موبایل ، نصب ویندوز ، آموزش الکترونیکی و ...)



15 نکته کاربردی در افزایش جذب مشتری برای فروش بیشتر


 -1در سلام کردن پیشقدم باشید و جواب سلام را هم به گرمی بدهید

آیا برای شما هم پیش آمده که به فروشگاه و یا شرکتی مراجعه کنید که در آن فرد مسئول، نه تنها به شما سلام نمی کند بلکه جواب سلام شما را هم نمی دهد ؟ تازه اگر به شما خیلی هم لطف بکند بدون اینکه به شما نگاهی بیندازد زیر لب چیزی شبیه سلام می گوید !در فرهنگ ما سلام معمولا اولین کلمه در شروع ارتباط است .در روایات دینی هم تاکید شده که جواب سلام واجب است. بنابراین تا حد ممکن شما اولین نفری باشید که سلام می کند و در پاسخ دادن به سلام هم با استفاده از لحن مناسب و حالت گشوده چهره و افزودن کلماتی مثل خوش آمدید” و”در خدمت شما هستم” و پذیرنده بودن خود را به مشتری القا کنید.

۲ -قصدتان کمک کردن باشد، حتی اگر سود مستقیمی در کار نباشد

متاسفانه بسیاری از فروشندگان به محض اینکه می فهمند یک مشتری بالقوه خریدی از آنهانخواهد کرد، بدون حوصله به باقی سوالات وی پاسخ می گویند و حاضر نیستند هیچ کمکی به مشتری بکنند .بعضی پارا فراتر گذاشته و با نصب برگه هایی از این قبیل “فلان چیز را نداریم سوال نفرمایید “جلوی بهانه های ارتباطی با مشتری را می گیرند. این افراد اگر می دانستند با یک ارتباط سازی ساده ، چگونه می توانستند در دفعات بعدی به همان مشتری فروش داشته باشند هیچگاه اینگونه رفتارهای به دور از مشتری مداری از خود بروز نمی دادند .کاری کنید تا مشتری باز هم به شما رجوع کند.حتی اگر از شما آدرسی را پرسیدند با جان و دل راهنمایی کنید.

۳-مشاور مشتری خود باشید

اگر نگرش شما این باشد که با کشف نیازها و خواسته های مشتری، به عنوان یک مشاور، او را برای یک خرید صحیح و با ارزش راهنمایی کنید به شما تبریک می گویم، زیرا این گونه، مشتری خود را برای مدتی طولانی حفظ خواهید کرد. اگر مشتری احساس کندکه شما قبل از اینکه به سود خود توجه داشته باشید ،منافع او را در نظر می گیرید، به شما اعتماد می کند و اعتماد یکی از مهمترین ارکان فرایند فروش است.بنابراین لازم است قبل از اینکه به ارائه توضیحات محصول خود بپردازید، با پرسش های خوب، هر چه بیشتر در مورد مشتری و نیازهایش اطلاعات کسب کنید وآنگاه در راستای کمک به اوبرای خرید مناسب ، از هیچ تلاشی دریغ نکنید.

۴-دیگر کافی است. دست از قضاوت بردارید

شما به عنوان یک فروشنده ،آن هم در موارد فروش چکی و اقساطی، حق دارید در خصوص اعتبار سنجی مشتری خود تحقیق لازم را انجام دهید، اما در زمان مکالمه با مشتری، دست از قضاوت در مورد شخصیت و نگرش او بردارید، چون این امر نه تنها باعث می شود که از فضای گوش دادن فعالانه، که یکی از ملزومات یک فروشنده حرفه ای است خارج شوید بلکه سبب ایجاد اختلال در تبادل احساسی میان شما و مشتری خواهد شد .مشتری شما از طرز نگاه و زبان بدنتان به راحتی به احساس بدی که منتقل می کنید پی خواهد برد. یادمان باشد ما اساسا صلاحیت قضاوت کردن دیگران و بر چسب زدن به آنها را نداریم.بنابراین در زمان ارتباط با مشتری باید تمام حواسمان به او و صحبتهایش باشد.

۵-یکپارچگی شخصیت و هویت داشته باشید 

هیچ کس از آدمی که دمدمی مزاج باشد خوشش نمی آید. اینکه یکبار حالتان خوب باشد و با مشتری خوش برخورد باشید و دفعه بعد که اعصابتان از جای دیگر خراب بود جواب سلام مشتری راهم ندهید شخصیت شما را در ذهن مشتری به عنوان یک انسان دمدمی مزاج شکل می دهد .آنگاه روی شما حساب خاصی باز نخواهد کرد و تکلیفش با شما معلوم نخواهد بود . بنابراین اگر مجبور نباشد به شما مراجعه نخواهد کرد و شما ممکن است فروش هایی را به همین خاطر از دست بدهید. بنابراین روی مدیریت احساستان کار کنید تا دیگران هم تکلیفشان را با شما بدانند

۶-به ظاهر و بهداشت خود توجه کنید

شما با لباستان اولین تاثیر را در ذهن مخاطب می گذارید. آیا لباسی که به تن دارید با تصویری که دوست دارید دیگران از شما در ذهنشان داشته باشند همخوانی دارد ؟آیا به بوی بدن و دهانتان توجه کرده اید ؟آیا به آرایش موی خود اهمیت می دهید؟ اولین چیزی که ارائه می کنید خودتان هستید. برای خریداران امروزی مهم است که از چه کسی خرید می کنند.

پوشیدن یک لباس تمیز و مرتب که با اندام شما سازگاری داشته باشد، تصویری مثبت از شما بر جای می گذارد. بنابراین برای ظاهر خود اهمیت بیشتری قائل شوید.

۷-به پرسش مشتری ،تک کلمه ای پاسخ ندهید 

بارها پیش آمده وارد فروشگاهی شدم و از فروشنده سوال کردم (فلان محصول را دارید ؟) و فروشنده بدون توجه کافی به من در جواب فقط از کلمه “نهاستفاده نمود، در صورتی که اگر با احترام بیشتری برخورد می کرد و حداقل می گفت “نه متاسفانه “باعث مکث بیشتری در من می شد و ممکن بود با گفتن “اما فلان چیز را داریم .دوست دارید بیارم خدمتتون ؟”باعث می شد من خریدی انجام دهم.پس به سوالات مشتری با حوصله و احترام جواب دهید و در صورت امکان، پیشنهاد خرید بیشتری را هم به وی بدهید، زیرا قرار است سهم بیشتری از هر مشتری داشته باشیم.

۸-در زمان مکالمه با چهره گشوده و متبسم با مشتری برخورد کنید 

لبخند مسری است .بنابراین با استفاده از این اصل، احساس بهتری در مشتری خود ایجاد کنید. زمانی که مشتری احساس خوبی داشته باشد فرایند فروش تسهیل می گردد. بنابراین به دفعات به چهره خود در آینه نگاه کنید. تبسم را تمرین کنید. قرار نیست با صدای بلند بخندیم ،کافی است چهره ای گشوده و متبسم داشته باشیم .بسیاری از فروشندگانی که با آنها برخورد داشته ام چهره ای عبوس داشته اند و به صورت ناخوداگاه به مشتری می گویند: “سریع خریدت را انجام بده و برو بیرون! ” شما معمولا چگونه برخورد می کنید؟

۹-با مشتری بحث نکنید 

متاسفانه گاهی اوقات فروشندگان برای اثبات حرف خود، با مشتری وارد بحث شده و گفته های مشتری را نقض می کنندبدترین کاری که می توانید بکنید این است که به یک مشتری بگویید “تو اشتباه می کنی “.هیچ کس از شنیدن این جمله احساس خوبی نخواهد داشت .در چنین حالتی مشتری هم حالت دفاعی به خود گرفته و آماده می شود تا با شما بجنگد و به شما اثبات کند “کسی که اشتباه می کند شما هستید “پس شدیدا مراقب جملاتی که به کار می برید باشید.

۱۰-حرفهایتان راساده و قابل فهم بزنید 

در ارتباط با مشتری تا جایی که ممکن است تلاش کنید واضح و شفاف سخن بگویید .عدم پیچیدگی در بیان مطالب، به شما کمک می کند ارتباط بهتری برقرار سازید .استفاده از واژه ها به تناسب سطح کلام مشتری و به کار بردن مثال های روشن کننده، شما را در هدایت مشتری به سمت خرید یاری می نماید.از به کاربردن اصطلاحات فنی و پیچیده در زمانی که با مشتری غیر فنی روبرو هستید شدیدا خودداری کنید.

۱۱- در پاسخ به درخواست مشتری سرعت عمل به خرج دهید 

هیچگاه مشتری را معطل نکنید .به مشتری توجه کنید. به سوالاتش به درستی پاسخ بگویید و کاری که باید انجام شود را در سریعترین زمان ممکن انجام دهید. امروزه مشتریان ما آدم های پر مشغله ای هستند که معمولا فرصت کافی ندارند. بنابراین سرعت عمل در پاسخگویی یکی از امتیازات شما محسوب خواهد شد.

۱۲- در رفتار خود نشان دهید که مشتری شما فرد مهمی است 

این را به عنوان یک باور در ذهن خود داشته باشید که مشتری شما فرد مهمی است .باور کنید که مشتری رئیس شماست. فقط به امروز نگاه نکنید شاید در شرایطی باشیدکه مشتری مجبور باشد با هر اخلاق و رفتار شما بسازد و از شما خرید کند اما اگر تا کنون برای کسب و کار شما اتفاق نیفتاده به زودی منتظر باشید:” اگر احساس خوبی در مشتری خود ایجاد نکنید او دیگر شما را انتخاب نخواهد کرد”. همه انسان ها دوست دارند به آنها توجه شود. بنابراین کاری کنید تا مشتری در کنار شما احساس بهتری داشته باشد. این باعث می شود بیشتر بخواهد در کنار شما باشد و لا جرم بیشتر از شما خرید خواهد کرد.

۱۳-از نام مشتری استفاده کنید 

تاحد ممکن نام مشتریان خود را یاد بگیرید و در زمان مکالمه از آن استفاده کنید. در اکثر کسب و کارها شما این فرصت را دارید که از مشتری نامش را بپرسید. دوستی دارم که مسئول بخش ارتباط با مشتری در یکی از هتل ها در یک کشور غربی بود .او می گفت فردی که مسئول حمل چمدان مشتری موظف بود در طول مسیر،از میز پذیرش تا اتاق ،حداقل ۳ بار با فاصله از نام مشتری استفاده کند. به عنوان مثال می گفت “به هتل ما خوش آمدید آقای وفایی “.”آقای وفایی شما می توانید از استخر هتل هم استفاده نمایید “………”آقای وفایی، امیدوارم این چند روز بهتون خوش بگذره

فقطبه این نکته توجه داشته باشید که در فرهنگ ما ،در روابط کاری، باید از نام خانوادگی افراد استفاده کرد، جز اینکه با مشتری به فضای صمیمی تری وارد شده باشید. ضمنا بگذارید مشتریان هم نام شما را یاد بگیرند.

۱۴-به چشمان مشتری نگاه کنید

یکی از مهمترین ابزارها برای برقراری ارتباطات “چشم” است .پیام های بسیاری از طریق چشمان شما به دیگران منتقل می شود. وقتی مشتری با شما صحبت می کند حتما به چشمانش نگاه کنید .نگاه شما نباید خیره باشد بلکه با مهربانی و توجه و احترام آمیخته باشد. خیلی وقتها نگاه نکردن به مشتری به عنوان بی احترامی تلقی می شود . اما مراقب باشید در این کار افراط به خرج ندهید و مخصوصا در حالت فروشگاهی مشتری را با نگاه تعقیب نکنید ، مشتری ایرانی خوشش نمی آید کسی در زمان خرید مزاحمش باشد بنابراین در استفاده از فرمول هایی که در فرهنگ های دیگر رایج است احتیاط کنید. منظور ما استفاده از تماس چشمی در زمانی است که مشتری در حال صحبت با شماست و یا تازه وارد محل کار شما شده و یا قصد خروج دارد.

۱۵-خداحافظی خوبی داشته باشید

خداحافظی هم به اندازه سلام مهم است. چه مشتری شما خرید کرده باشد و چه نکرده باشد، برای شما بهتر است که به خوبی او را بدرقه نمایید. با لحن مناسب و چهره متبسم از مشتری خداحافظی کنید. شما با این کاراحتمال بازگشت مشتری را افزایش می دهید. هیچ کس احساس خوبی به فروشنده ای که فقط به فروش فکر می کند ندارد، بنابراین در پایان هم احساس خوبی در وی ایجاد کنید ، نه مثل برخی فروشندگان که اگر از آنها خریدی انجام نشود، جواب خداحافظی مشتری را هم نمی دهند.برای ما ایرانی ها توجه به اینگونه تعارفات حیاتی است پس برای رونق کسب و کارتان عوامل فرهنگی را فراموش نکنید

فروشگاه اینترنتی کامپیوتر نوآوران

www.noavarancomputer24.ir

.


راهنمای تعمیرات و نگهداری کامپیوتر و شبکه و اینترنت :


محصول توضیحاتکارت صداکارت شبکه چیپ ست ها مادربورد
1388-90
cd M2080
رنگ برد زرد می باشد realtekatherosIntelَAsus p5kpl-c














































































 

برای مشاوره و انجام خدمات پشتیبانی می توانید از اینجا با مدیر سایت تماس حاصل فرمایید .

دانستنیهای کارت گرافیک یا Display Driver

مهمترین شرکت های تولید کننده کارت گرافیک عبارتند از :

Nvidia Geforce=Win fast =Foxconn  اگر سی دی درایور جی فورس داشته باشید با خیال راحت درایورهای دیگر کارت گرافیک نصب میشه .

Winfast


سوال : چطوری تشخیص دهیم ، کارت گرافیک نصب نیست ؟

رزولوشن کامپیوتر بزرگ بوده و وقتی پنجره ای را به یک طرف از صفحه می کشید ، حالت تصویر شطرنجی می شود و یکنواخت نیست .

دا نلود راهنمای رفع اشکال ویدئو پروژکتور


نمایشگاه بین المللی پزشکی و تجهیزات پزشکی 2017 دوبی


مشاوره تخصصی برای رونق در کسب و کار و جذب مشتری


چگونه پروپوزال را به تایید استاد برسانیم ؟

نکات مهم در نوشتن و تدوین پایان نامه ها برای دانشجویان دانشگاه آزاد

نمایشگاه های کامپیوتر ، فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک  

شرکت های تجاری و مشهور تجاری جهان در فناوری اطلاعات کدامند ؟

نکات کاربردی در استفاده از ویدئوپروژکتور با کامپیوتر دارای ویندوز 8

علت قطع و وصل شدن تصویر ویدئوپروژکتور

مهمترین علت های اجرا نشدن سی دی یا دی وی دی

الزامی یا غیر الزامی بودن انتخاب استاد مشاور برای کارشناسی ارشد

راهنمایی های کاربردی در استفاده از ویدئوپروژکتور

مفهوم هد هانتر یا شکارچی استعداد در بازاریابی

مسابقات روبات و مسابقات جهانی ربات در هلند

نمایشگاه های فناوری اطلاعات در گوشه و کنار دنیا


راه های بدست آوردن آرامش برای افرادی که می خواهند در امتحان موفق باشند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد