دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

وقتی که کارت بانک ملت خود را در دستگاه ATM جا گزاشتید

اگر کارت بانکی ملت خود را روی دستگاه عابر بانک جا گزاشتید و وقتی آمدید به عابر بانک دیدید کارت شما نیست بهتر است این کار را انجام دهید .

غیر فعال کردن یا مسدود کردن کارت بانک ملت :

بهتر است کارت بانک خود را مسدود یا غیر فعال کنید .غیر فعال کردن با مسدود کردن فرق می کند . وقتی کارتی را مسدود می کنید برای استفاده دوباره از آن بایستی کارت را باطل کنید و دوباره کارت صادر شود اما وقتی کارتی را غیر فعال می کنید ، بانک می تواند دوباره آن را فعال کند.

از خود دستگاه عابر بانک اقدام کنید و کلید تایید یا ثبت را بزنید و از منویی که ظاهر می شود ، گزینه مسدود کردن کارت های بانکی را بزنید و آنگاه شماره کارت را وارد کنید و  رمز کارت را وارد کنید و تایید کنید . با این کار کارت بانکی خود را مسدود کرده اید و هر کس کارت شما را پیدا کند یا داشته باشد نمی تواند از آن استفاده کند . حنی اگر رمز کارت را داشته باشد .

صدور کارت بانک ملت :

صدور کارت بانک ملت هزینه دارد 2300 تومان . همچنین اگر شما دارای حساب های مختلف باشید و بخواهید کارت بانک شما به حساب های دیگر وصل باشد ، برای هر حساب مبلغ 1500 تومان بایستی کارمزد پرداخت کنید . نیازی به پرداخت پول نیست و بانک از حساب شما برداشت می کند . کارت بانک ملت شماره شبا را روی کارت چاپ می کند که این هم یک خلاقیت جدیدی است  که من در کارت های دیگر بانک ها ندیدم .

من کارت بانکی خود را که فراموش کرده بودم از دستگاه عابر بانک بر دارم  و مسدود کردم و دوباره از بانک درخواست صدور کارت دادم و فعال کردم . مرداد 1397

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد