دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

چگونه از دسترسی دیگران به اینترنت خانه و مغازه خود جلوگیری کنیم ؟

وقتی که وای فای گوشی  خود را در منزل شخصی یا مغازه و یا محل کسب  کار روشن می کنید تا به وب گردی بپردازید یا تلگرام خود را چک کنید ، متوجه می شوید که اینترنت شما تمام شده است یا وصل نمی شود ....

 

بعد که با شرکت سرویس دهند اینترنت خود تماس می گیرید و  مشکل خود را مطرح می کنید به شما گفته می شود که حجم اینترنت شما تمام شده است .

جلوگیری از هک وای فای, وای فای
متعجب می شوید . چرا که شما  به تازگی سرویس اینترنت خریداری کرده بودید و در طول این مدت به دلایل مشغله کاری ، فرصت استفاده از اینترنت را نداشته اید . اینجاست که به احتمال بالا اینترنت شما توسط شخص دیگری به جز شما مصرف شده است که به این کار اصطلاحاَ گفته می شود اینترنت شما هک شده است .
و یا

 حتما شما هم در خانه خود برای اتصال به اینترنت از وای فای استفاده می کنید و همیشه دلشوره این را دارید که وای فای شما هک نشود، و یا اینکه دوستانتان از شما رمز وای فای شما را بخواهد و شما هم برای اینکه دوستانتان ناراحت نشود رمز وای فای خود را در اختیارشان قرار می دهید.

خدمتی را برای شما آماده کردایم که پسورد وای فای خود را به هر یک از دوستانتان که مایل هستید بدهید بدون اینکه نگران باشید که حجم اینترنت شما را تمام کند. در این آموزش قصد این را داریم که به شما آموزش دهیم فقط خود شما بتوانید از وای فای استفاده کنید و دسترسی به وای فای خود را محدود کنید و فقط افرادی خاص بتوانند از اینترنت شما استفاده کنند.

 

در این خدمت حتی کسانی که وای فای شما را هک می کنند نمی توانند از اینترنت شما استفاده کنند. پس  چنانچه مایل هستید این کار را برای شما انجام دهم ، تماس بگیرید .

برای جلوگیری از این کار و محدود کردن دیگران جهت جلوگیری از اینترنت شما  ، بایستی اقدامات امنیتی و تعمیرات تخصصی روی مودم شما صورت بگیرد . تا از ورود افراد غیر مجاز به اینترنت شما جلوگیری گردد .
محدود کردن دسترسی دستگاه های دیگر به مودم بایستی جلوی اجازه غیر مجاز دیگران را به اینترنت خود بگیریم .
اگر از آن دسته از افرادی هستید که فکر می کنید اینترنت شما زودتر از حد معمول تمام می شود و یا وقتی وصل می شوید اینترنت سرعت مناسبی ندارد ، احتما آن وجود دارد که کسی به جز شما از اینترنت شما استفاده می کند .
برای جلوگیری از استفاده غیر مجاز اینترنت خود با ما تماس بگیرید . روشی که ما برای امنیت اینترنت شما استفاده می کنیم ، در صورت هک کردن رمز اینترنت شما نیز کافی می باشد .

خدمات ما :
تعمیرات تخصصی مودم وای فای
سرویس مودم وایرلس برای استفاده اینترنت
نکته : ما اینترنت  یا سرویس نمی فروشیم . ما خرابی مودم شما را رفع می کنیم تا از اینترنت شما به غیر از شما و یا کسانی که شما تعیین می کنید ،  کس دیگری استفاده نکند .برای گرفتن اینترنت به دفاتر شرکت های فروش اینترنت مراجعه نمایید . همچنین خدمات ما برای افرادی است که مودم دارند و شامل افرادی که از بسته های اینترنت سیم کارت استفاده می کنند نمی شود .
برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد