دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
دنیای تجارت الکترونیک

دنیای تجارت الکترونیک

فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

رفع مشکل آدابتور لپ تاپ ها

همانطور که می دانید لپ تاپ از برق ولتاژ پایین استفاده می کنند و برای این منظور از یک آدابتور که وظیفه تبدیل برق AC شهری را به DC  دارد بهره می برند. 

 توصیه می کنم که اگر دوست دارید لپ تاپ شخصی شما به زودی خراب نشود و یا نسوزد به این نکته توجه کنید که اگر  تازه از لپ تاپ استفاده می کنید یا آن را تازه خریداری کرده اید ،  آدابتور هر لپ تاپ را به لپ تاپ دیگری نزنید حتی اگر فیش های آن یکی می باشد . 

تنها بعضی از سری لپ تاپ های ایسوس است که آدابتور لپ تاپ های آن به بقیه سری های ایسوس می خورد .

بسیاری از افراد وقتی که آدابتور را به لپ تاپ می زنند ،چراغ شارژ  لپ تاپ روشن نمی شود و در نتیجه باتری لپ تاپ شارژ نمی شود . حتماً چک کنید که سیم رابط که به آدابتور وصل است سالم می باشد یا خیر . برای این که متوجه شوید کابل سالم است یا خیر ، زمانی که کابل را به برق وصل می کنید ، چراغ سبز رنگ روی آدابتور بایستی روشن شود و این معنی اش آن است که کابل ها سالم می باشند .

در موارد کمی مشاهده شده است که تبدیل سه ساخه به دوشاخه خوب عمل نکرده و یا خراب می باشد که بایستی حتماً تعویض شود و بهتر است تعمیر نشود .

در کل آدابتور ها دارای عمر مفیدی هستند که بعد از گذشت دو تا پنج سال معمولاً خراب می شوند و باید تعویض گردند . بنابراین تعجب نکنید که چرا آدابتور خراب شده است .


در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر ، می توانید اینجا را کلیک فرمایید .

در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر ، می توانید برای انجام مشاوره و گرفتن راهنمایی  با شماره تلفن همراه ، وایبر  : ..................... در ساعات 16 الی 20 تماس حاصل فرمایید .

در غیر از ساعات فوق لطفاً پیامک دهید .

آدرس ایمیل : kamal.spprt@gmail.com

 




جهت مشاوره و راهنمایی بیشتر در خصوص کامپیوتر، شبکه اینترنت و اترنت  و فناوری اطلاعات می توانید با این جانب در تماس باشید :



ارتباط با آی تی ساپورتر



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد